|
Post by audiobahn on Jul 24, 2008 8:49:34 GMT 1
je wagen is gaaf geworden man. zeker met dat spuitwerk. NICE. greetz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 24, 2008 17:23:09 GMT 1
Is zeker wel gaaf geworden man. Ziet er goed uit zo. Hou de glimmende kant boven he. Hahahaha. Veel plezier ermee. Grtzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 24, 2008 17:39:58 GMT 1
Nette wagen hoor na lang wachten is ie er eindelijk Maar zeker wel met resultaat
|
|
|
Post by markje on Jul 24, 2008 21:01:33 GMT 1
ruud
hij is zeker heel erg mooi geworden hoop dat je er nu echt heel lang plezier van hebt niet dat 1 of ander er een kras op zet want dat zou echt sonde zijn
mzzls mark
|
|
|
Post by speeddemon on Jul 24, 2008 23:10:11 GMT 1
dank jullie allen. Ik hoop het ding ook zo lang mogelijk heel en netjes te houden... En vandalisme, tsjah ach.. Proberen zo tactisch en beveiligd mogelijk te parkeren...In breda gaatie alleen nog maar de overdekte en bewaakte parkeergarages in enzo.. Het blijft ten alle tijden (voorlopig) ook nog mijn daily..dusjah. Verder kan ik alleen zeggen dat ik hoop (voor de potentiele vandaal) dat ik er niet toevallig bij uit kom lopen als hij/zij er een kras op zet! Maar risico loop je tegenwoordig altijd en overal, vooral met een auto die er netjes uit ziet. Kep gelukkig ook een goed alarm die duidelijk aanwezig is
|
|
|
Post by patrickprelude on Jul 25, 2008 9:16:24 GMT 1
ja vandalisme is iets wat niet echt puntje gaaf is ik zet daarom ook nooit de auto bij mij thuis neer dan weet ik zo al dat ik alles in 1 nacht kwijt ben met die criminelen hier in de buurt daarom heb ik dus ook al een ander setje spiegels nodig gehad door hun maar je doet er niks.
maar ruudje je bakkie is zeer mooi geworden maar nu snel die veren omlaag draaien dan ziet het der een stukkie beter uit
|
|
|
Post by opeltje16v on Jul 29, 2008 16:07:12 GMT 1
t heeft ff geduurd, maar ruudje is weer helemaal BACK in the club.... ziet er netjes uit maatje, alleen jammer dat t zo wazig gelopen is de laatste tijd. veel plezier van je ride, en ik kan nie wachten om hem even in werkelijkheid te mogen bewonderen.
mzl matty
|
|
|
Post by christiaan on Aug 18, 2008 14:40:15 GMT 1
Ruudje hij is op de foto's bruut maar in het egt nog bruter man !!! Hij is egt strak Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 4, 2009 14:55:12 GMT 1
Ik denk...Ik maak even wat foto's van het interieur; Het blauwe is op foto overigens veel lichter dan in het echt. Dus springt het er heel wat minder uit. Dingen die ik zoiezo nog in mijn interieur wil veranderen. - Traanplaat weg, originele Honda crx matten er in. - Dashboard met hetzelfde spul behandellen als de deurpanelen (bankstel verf) Heb wat geexpirimenteerd met polyester deurpanelen...Maar gaat er dan wat mij betreft weer TE showgericht uitzien.
|
|
|
Post by mikey on Jan 4, 2009 20:50:28 GMT 1
het wordt nog wel iets met je wagen ruudje
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 5, 2009 18:33:52 GMT 1
Jaja, netjes hoor. Grtzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 7, 2009 18:21:10 GMT 1
ruudje is goed bezig miniminimini
|
|
|
Post by speeddemon on Feb 8, 2009 15:58:56 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 8, 2009 17:23:18 GMT 1
Kijk die staat er weer netjes en schoon bij die van mij binnenkort ook maar eens doen als modderkuipen en velgen eronder zitten
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 9, 2009 17:22:34 GMT 1
Eej ruud, da kan jij goed man. Ken je de mijne ook niet even komen doen. Hahhahaha. Nice Pics. Grtzzzzzz
|
|