|
Post by monteurtje on Nov 6, 2007 21:50:23 GMT 1
ja een slecht iets voor mij maar kan iemand mij leren des noods even keertje voordoen hoe ik in vredes naam mijn audio in de kofferbak goed kan afstellen dat er een behoorlijke bass uitkomt.
heb nu een jbl gt 1500 is een 15" sub met 1000watt intercooled en een versterker van audio acoustic 800watt.
iemand enig idee hiervoor laat het even weten dan.
mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 6, 2007 22:16:37 GMT 1
Heb het bij mij samen met een maat gedaan en we zijn gewoon net zo lang bezig geweest totdat het een beetje goed klonk. Weet ook niet precies hoe alles werkt kwa afstellen ed. Denk dat er vast wel mensen in de club zitten die er meer verstand van hebben. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 7, 2007 9:00:49 GMT 1
ik weet niet waar je je versterker gekocht hebt.
anders moet je hem daar even laten afstellen en kun je kijken hoe hun het doen.
en is je woofer 1000w RMS en je versterker 800w RMS
je had beter een versterker kunnen nemen met net iets meer dan 1000 w rms
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 7, 2007 12:40:57 GMT 1
ja versterker heb ik een keer overgenomen van een maat van me in woofer kon ik ook zo overnemen het is allemaal wel leuk spul maar moet alleen afgesteld worden daar ben ik niet zo'n held in zeg maar
mvg corné
|
|
|
Post by mikey on Nov 18, 2007 9:25:45 GMT 1
ik kan hem wel een keer voor je afstellen, maar dan moet ik wel een goede cd hebben, maar die zal ik wel ergens hebben liggen
mzzl mikey
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 18, 2007 17:43:25 GMT 1
zeg maar wat voor cd je wil een - een + geintje natuurlijk heb hier wel cd's liggen met bass audio erop zeg maar van die afstel cd's zeg maar wanneer jij tijd hebt. mvg corné
|
|
|
Post by mikey on Nov 18, 2007 22:08:15 GMT 1
komt wel goed deze week gaat niet lukken want ik zit in de nacht dus jah maar dat zal dan wel de week erop eens savonds kunnen maar daar heb ik nog wel ff met jou contact over
mzzl mikey
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 25, 2007 15:08:02 GMT 1
hee mikey thanx voor het afstellen van mijn 8inch woofertje nu is de versterker wel groter dan de woofer 800watt versterker en dan woofertje van net 100 watt of zo ;D maar thanx jongen mischien binnen kort andere 8 inchers ;D mvg corné
|
|
|
Post by audiobahn on Mar 14, 2008 10:31:40 GMT 1
houw der wel rekening mee dat als jouw versterker zwaarder is als de subwoofer dat je de woofer opblaast vanwegen een tehogen spanning op de magneet en dat die te veel druk gaat zetten op je vel van je woofer. gr audiobahn
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 14, 2008 21:03:24 GMT 1
EN DIKKERE PLUSKABELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by midnightdream on Mar 14, 2008 23:14:48 GMT 1
houw der wel rekening mee dat als jouw versterker zwaarder is als de subwoofer dat je de woofer opblaast vanwegen een tehogen spanning op de magneet en dat die te veel druk gaat zetten op je vel van je woofer. gr audiobahn onzin je kan best met oververmogen spelen kijk bij mij ik speel 1050watt rms oververmogen per woofer (woofer450rms amp1500rms) als je verstand maar gebruikt je hoord zelf waneer je woofer het niet meer leuk vind en om een bass cd te gebruiken om af te stellen moet je echt niet doen die bassen zijn anders dan de bassen in normalen muziek je kan beter afstellen op muziek die je vaak speeld grz dennis
|
|