|
Post by speeddemon on Sept 23, 2006 16:57:39 GMT 1
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben helemaal verslaafd geworden aan alles dat met Driften te maken heeft. Vandaar dit topic! Post hier al je Driftcars wallpapers, geen kleine plaatjes dus, alleen maar in de maten 800x600 of 1024x768 (of eventueel groter)!! Hier volgen er een paar:
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 23, 2006 17:00:03 GMT 1
nog maar een paar
|
|
|
Post by christiaan on Sept 24, 2006 19:06:35 GMT 1
Het is wel mooi dat gedrift maar wat heb je zelf aan zo'n auto ? Ik rij liever gewoon lomaal over de weg dan driftend hoor sorry dat was mijn menig Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 25, 2006 17:12:23 GMT 1
Daarom rijden deze auto's ook op een circuit h! En jah, neem maar van mij aan dat je er een kick van krijgt als je dwars over een stuk asphalt gaat! Ik weet voor 90% zeker wat mijn volgende auto gaat worden.(waarschijnlijk over een boel jaartjes) Maar dat is Dus ook een achterwiel aangedreven auto!! (alleen jammer dat bandjes zo duur zijn :
|
|
|
Post by christiaan on Sept 26, 2006 14:54:02 GMT 1
ruud sorry hoor maar ik wil 1 ding zeggen het is niet bot bedoeld maar we zijn wel lkkr allemaal op het forum zo besig maar inplaats dat we op het forum besig zijn kunnen we beter de site gewoon afmaken man dan komt ook beter over vind ik, dan alleen een forum al weken lang op een site als het mij site was geweest was hij als ik de foto's enzo had al lang klaargeweest Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 26, 2006 17:03:14 GMT 1
Gelukkig heb ik ook helemaal niks anders te doen.
|
|
|
Post by christiaan on Oct 6, 2006 12:59:16 GMT 1
hahaha, De site begind er op te lijken (H) De foto's zijn geweldig die er staan Goed bezig ruudje hahahahah Gr christiaan
|
|