|
Post by polosteroid on Sept 5, 2006 10:21:18 GMT 1
|
|
|
Post by christiaan on Sept 12, 2006 18:40:15 GMT 1
Wel mooie bakken man !!! Warom was ik er nou niet bij hahaha jorie heb je die foto's allemaal zelf gemaakt of heb je ze van een site ?? groetjes christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 13, 2006 18:36:18 GMT 1
he. chris nee deze foto's heb ik zelf gemaakt dus wordt tijd dat jij ook een keer mee gaat naar zo'n meeting
groetjes jorie
|
|
|
Post by christiaan on Sept 14, 2006 6:44:25 GMT 1
Ok zijn wel mooie foto's maar ik hou je eraan dat ik een keer mee ga Warom gaan we niet naar automaxx gewoon om te gaan kijken ? Groetjes christiaan
|
|
|
Post by miniboy on Oct 1, 2006 20:21:12 GMT 1
hee ik mis een mooie auto
de mini van mij stond er namelijk ook
en onze club had trouwens ook nog de 1e plaats met mooiste clubstand
grtzz dennis
|
|
|
Post by christiaan on Oct 2, 2006 21:07:37 GMT 1
Ja dennis wat bedoel je met de mooiste clubstand...?? Ja sorry ik ben niet zo slim Gr christiaan
|
|
|
Post by miniboy on Oct 2, 2006 21:20:34 GMT 1
er zijn altijd prijzen te winnen met de mooiste auto en ga zo maar door zo is er ook een prijs te winnen voor de mooiste (versierde aangekleden) club stand zo hadden we dit jaar een piraten motto autos op blauw zijl (water) met onder de auto's weer wat strand zand en er liepen bij ons ook 2 piraen op de stand en wat schatkisten en een werken kanon (rook machine) vorig jaar hadden we een horror motto en daar hebben we veeeeel meer werk aan gehad dan dit jaar maar de oranisatie heeft ons vorig jaar niet eens gezien of gewoon voorbij gelopen hier een link naar de foto's van dit jaar www.syndicatesoundtuning.nl/f-sp-ros-06.htmen hier een link naar de foto's van vorig jaar www.syndicatesoundtuning.nl/f-sp-zw-05.htmgrtzz dennis
|
|
|
Post by christiaan on Oct 4, 2006 12:10:47 GMT 1
Ok dan Ja sorry ik ben niet zo slim ik zit ook maar op het VMBO hahahaha Maar bedankt dat je het hebt uitgelegd en de foto's zijn prachtig Gr christiaan
|
|