|
Post by DIAMO!! on Apr 14, 2011 18:26:37 GMT 1
Die laatste bumper die vind ik wel mooi heej !!!!!
|
|
|
Post by mikey on Apr 14, 2011 18:52:19 GMT 1
jah het is totaal iets anders maar ik denk dat hij wel bij de rest past omdat dat toch ook allemaal wel redelijk strak is
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Apr 14, 2011 19:20:39 GMT 1
ik heb nog wel een heel vet idee voor je kerel... en ik denk dat je dan een van de 1e in nederland bent... laat het je de volgende keer als ik je zie wel weten
|
|
|
Post by mikey on Apr 14, 2011 19:53:38 GMT 1
zeker helemaal kaal rond rijden? ben benieuwd naar jou idee dan mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 14, 2011 21:01:45 GMT 1
Vind de mistlampen niet zo mooi. De bumper op zich vind ik wel super maar de lampen vind ik beetje ouderwets...
X
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 14, 2011 21:18:10 GMT 1
Nice bumpert.
Grtz
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 14, 2011 23:06:54 GMT 1
Hej mike, je zou eens kunnen informeren bij hella... Morrets zijn volgens mij geproduceerd door hella. Mijn achterlichten zijn ook origineel van hella, en ik weet dat de koplampen ervan ook van hella zijn... Nette bumper trouwens, die laatste. Succes met zoeken. Mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Apr 15, 2011 18:04:24 GMT 1
Hej mike, je zou eens kunnen informeren bij hella... Morrets zijn volgens mij geproduceerd door hella. Mijn achterlichten zijn ook origineel van hella, en ik weet dat de koplampen ervan ook van hella zijn... Nette bumper trouwens, die laatste. Succes met zoeken. Mzzl matty morette is een opzich staand merk en die achterlichten van jou zijn ook morette of het is nagemaakt door hella mzzl mikey
|
|
|
Post by mikey on Apr 15, 2011 18:05:25 GMT 1
Vind de mistlampen niet zo mooi. De bumper op zich vind ik wel super maar de lampen vind ik beetje ouderwets... X de mistlampen zijn gewoon originele van de saxo, maar die ga ik dan toch geel maken zodat ze niet veel opvallen en het gaat mij om de bumper dat die mooi strak is mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Apr 16, 2011 12:24:37 GMT 1
Ik denk dat die bumper wel goed zal staan En die mistlampen misschien iets met wit erbij doen? Net als het logo in jou grill. Dat morette slecht bereik baar is vind ik ook erg slecht.. Heb inmiddels al 3 mails weg gedaan richting hun maar krijg gewoon geen bericht terug Ik zal Ebay zoiezo ook ff in de gaten houden de komende tijd Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on Apr 18, 2011 18:23:40 GMT 1
de morettekoplampen brengen nog 1 nadeel mee en dat is dat mijn xenon er niet meer in zal passen omdat het nu h1 is en moet overstappen naar h7 maar die komt nu in 3000k dus geel!!! Maar deze xenon die ik nu heb gaan de combo in. Eind deze week ga ik de koplampen bestellen en de xenon en als ik weet of pino de bumper kan bestellen en dat de steenslaghoes (die zal wit worden) goed past dan zal ik die ook gaan bestellen. Ff afwachten dus.
Mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 19, 2011 7:43:34 GMT 1
de morettekoplampen brengen nog 1 nadeel mee en dat is dat mijn xenon er niet meer in zal passen omdat het nu h1 is en moet overstappen naar h7 maar die komt nu in 3000k dus geel!!! Maar deze xenon die ik nu heb gaan de combo in. Eind deze week ga ik de koplampen bestellen en de xenon en als ik weet of pino de bumper kan bestellen en dat de steenslaghoes (die zal wit worden) goed past dan zal ik die ook gaan bestellen. Ff afwachten dus. Mzzl mikey Spannend allemaal........
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 19, 2011 9:23:02 GMT 1
Goed bezig.
Grtz
|
|
|
Post by ronald on Apr 19, 2011 22:46:25 GMT 1
Mooie dingen in het verschiet, spannend.
|
|
|
Post by dennist on Apr 19, 2011 23:07:55 GMT 1
vind de bumper wel druk, maar goed vind een bumper al erg snel druk zal wel erg dik staan wss! Dat je morette niet kan bereiken kan wel kloppen, meende dat die failliet/gestopt waren namelijk! Groeten dennis
|
|