|
Post by DIAMO!! on Mar 12, 2011 9:39:13 GMT 1
tot vanmiddag
|
|
|
Post by Pino on Mar 12, 2011 11:08:25 GMT 1
Goed bezig! Laat die gele bolide maar weer is lekker blinken ;D Liggen de wielen van de Combo er ook al onder?
|
|
|
Post by mikey on Mar 13, 2011 16:34:36 GMT 1
Goed bezig! Laat die gele bolide maar weer is lekker blinken ;D Liggen de wielen van de Combo er ook al onder? ja die liggen er al onder en het is echt super dik, ik zal van de week wel ff een foto hierbij zetten mzzl mikey
|
|
|
Post by mikey on Apr 7, 2011 18:16:47 GMT 1
zo aangezien iedereen weer lekker bezig is met updates ben ik ook van plan om een update te gaan doen:
Eindelijk zijn mijn remklauwen aan de beurt en hebben ze tegenwoordig de kleur geel in omloop, dus die doet matty morgen voor me halen bij NLPOWER in zwolle ( scheelt mij weer verzendkosten ) en ben ik op zoek naar een hele dikke voorbumper, maar heb nog niet echt iets gevonden wat wauw is, dus hebben mensen surgesties dan zijn ze van harte welkom
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Apr 7, 2011 18:25:07 GMT 1
watvoor soort style moet de bumper worden?
|
|
|
Post by skitzo on Apr 7, 2011 23:12:34 GMT 1
|
|
|
Post by mikey on Apr 8, 2011 14:13:02 GMT 1
ik wil graag een nette bumper maar toch ook weer iets wat appart is waar niet iedereen mee rijdt. de remklauwverf die ik wou moet ik bestellen en zal waarschijnlijk ook wel een steenslaghoes bij besteld gaan worden. de remklauwverf zal de kleur GEEL gaan worden. Ook ga ik andere koplampen bestellen zodat ik van die losse kapjes af ben onder mijn koplampen. GRAAG ZOU IK OOK FF JULLIE MENING WILLEN HEBBEN OVER DEZE BUMPER: Ik vind deze bumper wel heel erg dik en dan wil ik kijken of ik het gaas wit kan laten spuiten of gewoon weer zwart gaas erin. Deze bumper heb ik nog nooit eerder gezien in nederland. mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Apr 10, 2011 21:23:13 GMT 1
I like, I like, I like!!!!!! Jou Saxo zou een extreme voorbumper erg goed staan en die Bomex style bumper past ook netjes op een Saxo De morette koplampen staan ook erg dik!
|
|
|
Post by skitzo on Apr 10, 2011 21:27:02 GMT 1
de bumper zou ik alleen doen icmde morette's
|
|
|
Post by mikey on Apr 11, 2011 13:32:32 GMT 1
de bumper zou ik alleen doen icmde morette's die morette's komen er ook op dus wees maar niet bang haha mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 11, 2011 14:21:29 GMT 1
ik zou zo niet weten wat ik er van vind.... hij is wel druk vergeleken met de rest van je auto! verder is het wel een extreme bumper misschien dat ie mooier staat met een extremere motorkap... maar goed mijn visie, jouw auto
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 11, 2011 14:35:05 GMT 1
Kan misschien wel in zitten Paulus wat je zegt Maarja er is maar 1 manier om daar achter te komen. Bestellen dat ding!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 11, 2011 15:06:54 GMT 1
Het is een moeilijke vraag.... ik vind persoonlijk die lampen wel heel dik !! alleen de bumper die is echt heel druk... en zou bang zijn dat ie misschien niet in het geheel past :S
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 11, 2011 17:49:48 GMT 1
Ik zeg, gewoon doen.............BAHM!!! Denk dat die lampen zowieso wel bruut zullen staan, bumper waarschijnlijk ook wel maar ken je pas echt goed zien als ie in kleur is en op de auto zit.
Grtz
|
|
|
Post by mikey on Apr 14, 2011 17:53:42 GMT 1
nou de bumper gaat hem niet worden, want ben andere foto's tegen gekomen met die bumper en dan van andere hoeken genomen en dan vind ik hem opeens niet mooi, dus heb nu een andere gevonden die van dezelfde leverancier komt als mijn sideskirts en dat is van lester. Tevens is het nogal een gedoe om die morette koplampen te vinden aangezien er geen leverancier is van het spul, dus ga nu alles op alles zetten om eraan te komen. mzzl mikey
|
|