|
Post by monteurtje on Dec 16, 2007 17:47:56 GMT 1
|
|
|
Post by matheeuwissen on Dec 16, 2007 19:05:00 GMT 1
hahaha heerlijk dont use the word pimpen, Ruud kan daar licht geirriteerd van raken.
|
|
|
Post by matheeuwissen on Dec 16, 2007 19:07:13 GMT 1
het is leuk gedaan ja maar ik heb foto's gezien van het interieur alleen die scharnieren enzo zijn echt slecht weggewerkt enzo, maar dat krijg je neit te zien op dit filmpje helaas.
en ik vidn dat de velgen er ook niet mooi onder staan.
voorderest leuk gedaan
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 16, 2007 20:40:20 GMT 1
Ik wou er eigenlijk ook niet op reageren Bart, whahahahaha:p;) en jah, het is een vreselijk woord
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 16, 2007 22:11:33 GMT 1
Heb 'm al eens vaker gezien. Vind het een leipe en zeker geen gave wagen, wie zoiets verzint heeft het hoog in z'n bol zitten denk want vind dat pimpen ook te ver kan gaan net als zoiets. Moet natuurlijk wel mooi blijven vind ik en dat vind ik op deze manier een beetje minder mjah das mijn mening. Grtzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 17, 2007 12:43:34 GMT 1
en ja zo heeft iedereen aan zijn auto wel dingen denk die liever niet gezien worden of de auto wordt liever helemaal niet gezien worden maar snap de betekenis van het woord niet bij ruud dus leg maar eens uit mvg corné
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 17, 2007 17:17:08 GMT 1
Denk maar eens na corné, Wat het woord pimpen oorspronkelijk precies is.... Bovendien staat pimpen eigenlijk voor het uitsteken van andermans ogen doormiddel van laten zien hoeveel geld jij wel niet heb! Puur patsen en stoefen... Pimpen is een enorm door de media opgehypte benaming voor tuning en styling... Pimpen is ENORM negatief naar de buitenwereld toe, en er word ook enorm negatief over pimpen gedacht/gepraat. Het is gewoon een kutwoord! dusss, Voor een wat uitgebreider verhaal verwijs ik je graag door nar mijn hyves!
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 17, 2007 19:37:58 GMT 1
is goed nou snap ik hem
mvg corné
|
|