|
Post by polosteroid on Dec 16, 2006 12:02:18 GMT 1
|
|
|
Post by christiaan on Dec 16, 2006 13:45:39 GMT 1
Die is goed jorie Hahaha Eerst kunnen rijden voordat je gek gaat doen met je wagens. En leren tunen Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 16, 2006 14:03:49 GMT 1
nou, er zitten echt wel auto's bij die wel dik zijn, of iig dik worden!! Fouten maken met gekdoen kan iedereen, maar sommige in dit filmpje
|
|
|
Post by the berie on Jan 17, 2007 17:25:24 GMT 1
^word
|
|
|
Post by civicpower on Jan 17, 2007 17:49:47 GMT 1
ze zeggen wel is van fouten moet je leren ma sommige moeten echt opnieuw leren rijden :S
en zitten idd zeker wel dikke wagens bij ma van sommige denk ik zelf van
`snappen jullie zelf niet da je voor lul rijdt zo `
groetjes frans
|
|
|
Post by the berie on Jan 17, 2007 21:29:40 GMT 1
over scum gesproke Op de parkeerplaats bij mijn school loopt echt veel tuig rond. maar af en toe vraag ik me af of het nou een parkeerplek is of een 365-daags carmeeting. je hebt daar alleen maar getunede autos staan bijna haha. maar anyway vandaag stond er zon f*cking zieke tjappie. met een gele honda civic helemaal omgebouwd en stuff. dus ik loop zo langs en kijk naar zijn auto hij zo. WAT KIJK JE VIEZE K******LIJER, ik mol je met muhn SIFFIK Kom hier vieze kakkerlak, ranzige triangel-josti. Zoiets begon die allemaal te schreeuwen. Dus ik zeg zo: kansloos. Hij zo OUALLA (zon marrokaans stopwoordje), klonk heel stom uit de mond van een 23jarige tjap met 10oorbellen. geblondeerd haar met de onderkant helemaal weggeschoren. En een hollandhardcore shirt met londsdale emblemen erop genaait . Dus hij stapt zo in zijn ragbak en wil mij aanrijden omdat ik naar zijn auto kijk. echt ziek die gast geeft zo vol gas en rijd me bijna omver. Dus ik loop zo heel langzaam over het hekje heen op weg naar school. Hij f*ucking snel omrijde met die tuigwagon en liep tie allemaal te bellen of zijn maten ook kwamen om iemand ''in elkaar te slaan''. Haha echt heel erg bizar. Kmoest er opeens aan denken toen ik dit filmpje voor de 2e keer keek.
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 17, 2007 22:46:25 GMT 1
Als je niet wil dat je bekeken word, moet je je auto gewoon standaart laten, wat een nerd.
Als je je auto helemaal sick uitbouwd, ken je verwachten dat autoliefhebbers er naar kijken.....DUH
|
|
|
Post by civicpower on Jan 17, 2007 22:47:07 GMT 1
ja sorry da ik het moet zeggen ma zulke mensen zijn gewoon zielig weet presies wa voor mensen da zijn die hebben we hier ook rondhuppelen en die rijden bijna allemaal in een golf4 met standaart a8 wielen en dan tijdens het rijden bij de bijrijder op schoot gaan zitten zo onderhand
|
|
|
Post by christiaan on Jan 19, 2007 14:00:09 GMT 1
Ouwe dat is zielig ja man als je kijkt dat hij grote bek heeft. Ik kijk ook altijd als er een wagen voorbij rijd en ik blijf ook kijken en als hij mij terug kijkt steek ik mij duim op Haha Gr christiaan
|
|