|
Post by nosliw on Mar 3, 2008 22:34:09 GMT 1
hey jongens,
heb weer een tragisch verhaaltje.
heb mijn voorbumper er compleet afgereden met het uitsteken van een parkeerplaats tegen een grote pilaar (die in de weg stond)
nou zat ik al in geld nood en baal nu dus helemaal als een stekker omdat ik nu ds ook niet zo kan rijden zonder voorbumper.
nu ben ik dus op zoek naar of een orginele corsa b gsi bumper uit 94 of of eentje van een bodykit of iets dergelijks als het maar wel een beetje style heeft. ik heb jullie hulp echt ff hard nodig. dus als je wat heb liggen mail het me ff of reageer ff?? xtreme_nrg_tuning@hotmail.com
alsvast bedankt!!
MVG Bob Mulder
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 4, 2008 15:02:58 GMT 1
probeer eens wat opel forums, bij het topic 'te koop' daar heb je meestal wel kans van slagen. mvg matty, astra G
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 4, 2008 21:14:29 GMT 1
Misschien op marktplaats of op een of andere sloop ergens. This maar dat er wat op zit dat je kunt rijden, mooi maken kan daarna altijd nog. Grtzzzzzzzz
|
|
|
Post by nosliw on Mar 4, 2008 23:07:34 GMT 1
jah dat is ook weer zo. mar wil gewoon weer terug wat ik had want ik wilde geen andere voorbumper alleen een andere achter bumper:P:P wat heb jij met je ouwe gedaan of heb jij hem zo gekocht??
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 5, 2008 17:10:57 GMT 1
jah dat is ook weer zo. mar wil gewoon weer terug wat ik had want ik wilde geen andere voorbumper alleen een andere achter bumper:P:P wat heb jij met je ouwe gedaan of heb jij hem zo gekocht?? Die oude bumpers heb ik toen gelijk verkocht want deed er verder toch niks mee, dus helaas...... Grtzzzzz
|
|
|
Post by speedyboz on Mar 5, 2008 17:42:51 GMT 1
kijk eens op de site van a28 autocombinatie, kan je ze zo bestellen en kosten vaak maar een prikkie en dan zijn ze gewoon nieuw. weet alleen niet of ze ook een gsi bumper hebben, maar denk het wel. www.a28autocombinatie.nlen anders idd marktplaats suc6 Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by nosliw on Mar 5, 2008 18:19:49 GMT 1
nee staat er niet op. ken zlef ook meer van die sites net als winparts.nl enzo maar die verkopen zoon nep gsi voorbumper gewoon een opel corsa sport bumper maar dan waar je mistlampen in kan zetten. da vind ik niet mooi
|
|
|
Post by erwin on Mar 5, 2008 18:32:11 GMT 1
ga is in dongen kijken op de sloop
|
|
|
Post by monteurtje on Mar 6, 2008 13:13:33 GMT 1
of oosterhout sprang capelle die hebben er ook genoeg staan maar weet niet die bumper
|
|
|
Post by nosliw on Mar 9, 2008 12:52:46 GMT 1
heb al wat gevonden. is wel anders dan geplanned maar wel 100000 x beter:P:P er zit nu ook een hele grote kans in dat ik mee ga in maart maar dat zie je wel op je eerst komende meeting!! toch bedankt voor jullie reacties
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 10, 2008 18:15:16 GMT 1
heb al wat gevonden. is wel anders dan geplanned maar wel 100000 x beter:P:P er zit nu ook een hele grote kans in dat ik mee ga in maart maar dat zie je wel op je eerst komende meeting!! toch bedankt voor jullie reacties hoe bedoel je dat je mee gaat in maart als je assen bedoeld moet je snel zijn is 16 maart al he
|
|