|
Post by patrickprelude on Dec 22, 2007 12:24:40 GMT 1
wie o wie wil ze wielkasten uitrollen ik heb zelf zoeen apparaat gekocht tijdje geleden dus als je zo iets wilt moet je maar laten weten maken we een afspraakje en kom je lekker langs kosten zijn niet zo hoog als bij mensen die bedrijf hebben
groete extreem ford
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 22, 2007 15:56:49 GMT 1
nou dan een vraagje heb geen idee hoe dat er uit ziet kan je mij dan een voorbeeld geven hoe dit er uit komt te zien want als het keertje mee zit wil ik keertje mijn auto gaan verbreden maar lekker uitrollen kan dan ook natuurlijk maar wil dan wel een verschil zien zeg maar mvg corné
|
|
|
Post by patrickprelude on Dec 22, 2007 17:44:47 GMT 1
je kan je wielkasten zeggen ze zonder te spuiten 3 a 3.5 cm uitrollen naar buiten als je meer wilt moet je wel gaan spuiten maar ja als je de auto toch eens een x gaat overspuiten zal ik zelf voor meer gaan ik ga zelf voor 3 a 3.5 cm dat vind ik zelf meer dan voldoende
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 22, 2007 20:42:12 GMT 1
oke die manier dan weet ik dat eventje want heb tijdje gedacht om er een rally pakket bij mij op te zetten das een extreme wide body maar rollen lijkt me dan ook wel leuk moet ik in gedachte houden mvg corné
|
|
|
Post by ruudenclaudia on Dec 24, 2007 11:10:14 GMT 1
zou je mijn auto ook een x de wielkasten willen uitrollen?als je tijd hebt ofzo?lijkt me wel vet.doe je da gratis of wil je er een vergoeding voor?oogt mijn auto nog wat breder.hahaha ;D
|
|
|
Post by patrickprelude on Dec 30, 2007 13:48:32 GMT 1
vraag der wel een vergoeding voor maar dat komt wel terzake een x maar ik ken zelf pas in feb maart ergens heb het te druk met me werk en benz elf druk bezig met me eigen auto vind ik zelf belangrijker als die van iemand anders
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 20, 2008 20:49:40 GMT 1
hee heb jij zo'n ding mis dat ik jouw dan moet hebben kerel
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Oct 22, 2008 18:41:36 GMT 1
hebbie da dong al jorie?gaan we die polo ff breder bouwen!!
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 22, 2008 20:19:32 GMT 1
ja heb hem hihi dus zou zeggen kom maar op
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 23, 2008 19:46:27 GMT 1
GA ZATERDAG ROLLEN CARLO KOM JE HELPEN ?? MAKEN WE ER EEN BREEDE PO_LO VAN
|
|
|
Post by arthurvr6 on Oct 23, 2008 20:28:46 GMT 1
heej
als ik met mijn auto over een drempel ga raakt de band me wiel kast is dit op te lossen met uitrollen??
zo ja mag de mijn ook wel gedaan worden
maar moet niet te duur worden ik heb nu nog genoeg te doen aan mijn auto en kost allemaal duur:P
gr arthur
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 23, 2008 21:05:43 GMT 1
Succes meej ROLLEN allemaal. Ik ga maar weer een shaggie ROLLEN. Mzzzzzzzzl
|
|