|
Post by christiaan on Nov 1, 2007 20:35:16 GMT 1
Hey iedereen sommige hebben het al gehoord of gezien via msn dat ik van de week ben geslaagd voor me scooter certificaat maar nou ben ik natuurlijk op zoek naar een leuke, snelle en goede scooter..!!!
Weet iemand misschien goede site's waar scooters op staan als 2de hands??
Weet iemand bedrijven in breda of omstreek die scooters verkoopt natuurlijk ook 2de hands??
Gr christiaan
|
|
|
Post by correke on Nov 1, 2007 23:03:11 GMT 1
ik zou zo snel niemand weten,'n collega van mij heeft er nog twee staan ,ik zal eens vragen wat voor scooters het zijn
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 11:08:22 GMT 1
kijk gewoon eens op marktplaats, daar staan hele gave scooters tussen die snel en zeer mooi gespoten zijn op
mzzl mikey
|
|
|
Post by nosliw on Dec 9, 2007 13:30:05 GMT 1
hey kerel. ik heb nog 2 piaggio nrg's voor je staan
1tje is helemaal getunend (130km) en 1 tje is voor weggerbuik (85km)
getunende scooter is frame racer maar het er wel kappen bij. ding loopt er gruwelijk hard en heb er bijna niet mee gereden. alles is denk zoon 35 km oud en net vernieuwd en vervangen. dit was mijn project voordat ik mijn auto kocht. verder is hij wel geschouwd dus je kunt hem verzekeren. op diyt moment heb ik hem geschorst voor een jaar. voor deze scooter wil ik 950 euro hebben
de andere scooter is voor weggerbuik. hij ziet er nog redelijk uit. aan de zijkant zit valschade. als je er wat in ziet zal ik nog even een nieuw zuigertje erin doen zodat hij weer een ele tijd meekan. (zuiger zit er al een tijdje in, het is een alu cilinder, athena 50cc vlinderpoort) deze scooter heb ik ook laten schorsen voor een jaar dus je kunt deze ook nog verzekeren. voor deze wil ik rond de 800 eurol hebben
mvg bob mulder
|
|
|
Post by christiaan on Dec 10, 2007 21:37:58 GMT 1
Sorry man maar ik heb al een scooter gevonden Gr christiaan
|
|