|
Post by speeddemon on Sept 21, 2007 20:14:03 GMT 1
hey luitjes,
Omdat ik een enorm goede race simulator op de pc heb staan nu, Zoek ik eigenlijk een PC racestuur...
Het MOET zoiezo een setje zijn met gas en rempedaal, en als het even kan ook nog een koppeling...
Het stuur moet ook een beetje stevig/degelijk zijn, want ik wil voornamelijk gaan leren/oefennen gecontrolleerd te driften met deze simulator.... Dus ik ga vrij snel moeten draaien aan het stuur i.v.m tegensturen enzo!
Mocht iemand van jullie een setje hebben ergens en er niks meer mee doen...Geef dan a.u.b even een gil of pm me ff voor een prijs ofzo!
grtz, Ruud
|
|
|
Post by spooks on Sept 24, 2007 21:48:41 GMT 1
bij inter toys van ferrari ik geloof iets van 30 eurie
haha grtz spooks
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 24, 2007 21:56:20 GMT 1
hahah, jah...dat zoek ik nou dus juist niet een stuur dat aan mijn eisen gaat voldoen kost nieuw tussen de 150 en de 200 euro...en dat vind ik gewoon te veel!! Dus ik hoop dat er iemand iets heb liggen ergens ofzo...Voor dat stuurkje van 30 euro ga ik geen post op het forum gooien!
|
|
|
Post by spooks on Sept 25, 2007 10:49:51 GMT 1
|
|
|
Post by christiaan on Sept 26, 2007 7:32:24 GMT 1
Ruudje is niet zo snel tevreden hahahah Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 26, 2007 14:20:41 GMT 1
Ik zal wel moeten, Dit is een mooi filmpje van iemand die ook Drift met deze Simulator.... Let niet op de pook en de 3 beeldschermen...dat hoeft van mij niet... Maar het stuur krijgt dus dit soort belastingen te verduren: www.youtube.com/watch?v=vpC2HB3HK_UEn ik geloof nooit dan een stuurtje van 30 euro dit zou houden..!
|
|