|
Post by midnightdream on Aug 26, 2007 19:35:30 GMT 1
zoals jullie weten hebben we er een kleine bij sins 8 weken en zoek nu een grote auto heb er een gevonden maar kunnen jullie mij helpen om er een te vinden deze is het grz dennis
|
|
|
Post by christiaan on Aug 26, 2007 20:37:07 GMT 1
Vraagje..: Moet jij echt precies DIE auto hebben die zo op de foto staat of gewoon een auto van het merk..?
Gr christiaan
|
|
|
Post by matheeuwissen on Aug 26, 2007 22:33:46 GMT 1
het lijkt wle een skyline station hahaah
|
|
|
Post by michel (aka) Dinges on Aug 27, 2007 9:25:14 GMT 1
ken wel paar staions te staan opel ford 4x4 en nog een opel geloof ik bij kennis van me
|
|
|
Post by midnightdream on Aug 30, 2007 19:54:19 GMT 1
nee een opel enzo vind je zo op marktplaats zoiets moet het zijn grz dennis
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 30, 2007 20:26:38 GMT 1
Das een vage wagen!! een Skyline R34 front...de raamlijnen van een Mark 5... Hijs is wel RETESTOER!! Ik zou eens een paar importbedrijven mailen als ik jouw was, www.prophecy-imports.nlwww.mashamoto.nlDie kunnen je vast meer vertellen. Ik weet alleen zeker dat deze wagens in Europa nooit op de markt zijn geweest!! Het is wel een enorm dikke wagen zeg!!!! (Het is een Nissan Skyline...een GTR station ofzo...Vage shit!)
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 30, 2007 21:03:32 GMT 1
okejj dan,
Ik heb beetje nagevraagd aan een stel Jappen experts, en hij antwoord dit:
----------------------------------------------------------------------------------
Dat is een NISSAN STAGEA met een R34 neus erop
Ik weet er een te koop met een 650Bhp JUN blok erin
Henk @ PI
-----------------------------------------------------------------------------------
zal even doorvragen, haha
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 30, 2007 21:13:50 GMT 1
standaart ziet zo'n ding er dus zo uit: Wat minder aantrekkelijk dus!
|
|
|
Post by midnightdream on Aug 30, 2007 21:19:49 GMT 1
alle mooie uitgebouwde auto zijn ooit orgineel geweest .... das nou net de hobby gr dennis
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 30, 2007 21:42:32 GMT 1
Dat is zo!! Met zo'n R34 Neus zijn ze nog steeds ZEER zeldzaam!! Er is een prijsopgaaf richting japan gegaan, Puur informatief, kep ook geen namen genoemd of niks, dus niet schrikken van dat ik nu vanalles uit mezelf zit te doen! Maar ik ben zelf ook zeer benieuwd naar wat het ding kost... Ik zie hem nu voor het eerst, en ikzelf als jappengek wil er nu natuurlijk alles van weten!! Als ik echte details ga weten dan PM ik je wel als je wil!
|
|
|
Post by midnightdream on Aug 30, 2007 22:24:01 GMT 1
he dat wil ik zeker wel weten .. is weer een mooi project grz dennis
|
|
|
Post by ricow on Aug 30, 2007 23:11:12 GMT 1
is zeker een mooi project zal alleen onbetaalbaar worden... probeer maar een r34 front te vinden en dan ook nog eens zo'n auto om te importeren... + dat je dan niet met de originele motor wil rijden maar wel met een skyline motor erin natuurlijk! wel respect voor zo'n ombouw man..!
|
|
|
Post by midnightdream on Aug 31, 2007 16:36:32 GMT 1
is zeker een mooi project zal alleen onbetaalbaar worden... probeer maar een r34 front te vinden en dan ook nog eens zo'n auto om te importeren... + dat je dan niet met de originele motor wil rijden maar wel met een skyline motor erin natuurlijk! wel respect voor zo'n ombouw man..! hij is snel zat 2.0 6cil 135 pk 2.5 230pk
|
|