|
Post by polosteroid on Nov 14, 2006 19:58:10 GMT 1
heeft er iemand een tuningbumper voor polo 6n2 of weet er iemand een site waar ze op te koop staan
|
|
|
Post by civicpower on Nov 14, 2006 20:59:13 GMT 1
|
|
|
Post by christiaan on Nov 15, 2006 11:39:34 GMT 1
hij heeft weer een nieuwe bumper nodig omdat hij weer een ongeluk heeft gehad hoor whahah Gr christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 15, 2006 20:10:07 GMT 1
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 15, 2006 21:30:07 GMT 1
ik heb al een mooie gespot missien word dit hem wel maar sites zijn nog steeds welkom
|
|
|
Post by christiaan on Nov 15, 2006 21:39:34 GMT 1
Hey jorie het kan best dat er olie lag man want je gleed gewoon recht door maar dat bumpertjuh wat je op het ook hebt lijkt me er op dit oog raar uit te komen te zien maar het ziet er zo anders uit dan als hij erop zit en gespoten is natuurlijk.
Gr christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 19, 2006 11:22:14 GMT 1
Heb nu een andere bumper gezien maar dat bedrijf zit helemaal in zwolle is een beetje ver weg, maar kan hem laten versturen maar daar heb ik het niet zo op eigenlijk maar hij is wel heel mooi kijk maar
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 19, 2006 12:20:03 GMT 1
Versturen onder rembours is geen probleem jorie... zo heb ik voor de crx ook al veel dingen via internet besteld..
zoals voorfront,spatborden,remblokken...en er komen vast nog wel meer onderdelen op die manier deze kant uit.
Zo lang je maar zorgt dat pakketje bij je thuis is...en dan direct aan de postbode betalen.
Niks aanbetalen ofzo, want daar gaat het mee fout!
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 19, 2006 12:23:45 GMT 1
Kijken voordat je betaald heb mag van de postbode niet... heel stom is dat...
maar geef hem eerst geld, en zeg dattie ff wacht. Want mocht er dan toch wat anders in de doos zitten dan dat op de pakbon staat...kantie het mooi meteen weer teruggeven (het geld) en het pakje mee terug nemen naar de verzender.
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 19, 2006 12:49:53 GMT 1
oke dank je ruud heb ook mailtje gestuurt met wat vragen. had een paar vraagjes hoe het zat met thuisbezorgen. - Als hij niet past kan ik hem dan terugsturen zonder extra kosten. - Moet je vooraf betalen of bij levering ? - hoe lang duurt het voor ik hem binnen heb (ongeveer)? - zit er garatie op ? - ik kom uit oosterhout (nb) dus wat zijn de bezorgkosten ? - zit er een dealer bij mij in de buurt ? hoppelijk kunnen jullie mij deze informatie geven want vindt het echt een mooie bumper. En dit was al gelijk het antwoord Hallo, Over de pasvorm hoef je geen zorgen te hebben deze past perfect! Is meerdere malen verkocht .. Je kan betalen bij de DHL chauffeur bij afleveren. bezorgkosten 25 euro . We werken helaas niet meer met dealers, hebben we slechte ervaringen mee. Dus als je deze wil bestellen , kan dat via de website. Levertijd is 3-5 werkdagen . Mvg NL Power Autostyling DUS KOMT HELEMAAL GOED
|
|
|
Post by dano on Nov 19, 2006 16:59:50 GMT 1
vergis je eigen niet jorie nl power heeft al heel veel klachten met leveringen . service heb ik ook al sloechte verhalen over gehoord . dit is niet om je te ontmoedigen maar meer om je al te waarschuwen dat het kan gebeuren dat je in plaats van 5 dagen 50 dagen moet wachten
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 19, 2006 17:21:21 GMT 1
oke dano, dank je maar maakt mij niet uit wanneer hij binnenkomt als hij maar komt en ik heb nog niet betaald he dus zie het wel
|
|
|
Post by christiaan on Nov 19, 2006 20:04:57 GMT 1
Hey jorie heb je hem toch besteld ofnie . Ja ik wou al zeggen ook al duurt het wat langer wat maakt het uit als hij maar komt. Ok het is ook niet leuk als het echt weken gaat duren.
Gr christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 20, 2006 22:50:16 GMT 1
Ja chrisje hij is besteld. Dus we wachten gewoon af komt hellemaal goed
|
|
|
Post by christiaan on Nov 22, 2006 13:39:48 GMT 1
Muahaha nou w8 dat hij ook helemaal past enzo en dat hij goed is tot dat hij geleverd is Gr christiaan
|
|