|
Post by speeddemon on Aug 30, 2006 19:03:28 GMT 1
Ik zoek voor een heel erg leuk prijsje een standaart crx voorbumper. Met heel erg leuk bedoel ik een euro of 15, Dit omdat ik wilde plannen heb met het polyesteren van een bmw onderlip!! Heb pas geleden op de sloop gekeken, maar daar zie ik alleen maar bumpers zonder van die gaten aan de voorkanten (moeilijk uit te leggen) Maar ik denk dat deze van het model crx 88/89 zijn! Deze zoek ik NIET: maar wat ik dus zoek is deze bumper: Zoals je ziet zit het hem in de insparingen naast het middenstuk! De bumper hoeft niet al in kleur te zijn...alleen maar in een nette en goed passende staat!
|
|
|
Post by christiaan on Aug 31, 2006 16:40:25 GMT 1
Ja ruudje dat word wat met het vinden van iemand met een CRX voorbumber Maar ik hoop dat je snel iemand vind jongen Maar hoe zit het met je spoiler zit hij er al op ? Zo nee wanneer zet je hem erop dan ? Groetjes christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 1, 2006 18:26:17 GMT 1
spooks werkt op de sloop!! dus misschien dat hij het een beetje in de gaten kan/wil houden... En ik heb op andere forums ook al gevraagd, dus als ze daar wat weten, dan hoor ik het waarschijnlijk ook wel... Die bumper die ik niet zoek, die liggen er maar zat op de sloop. majah, ik heb al een aantal plannen in mijn hoofd, waar ik dus niet van af wil wijken
|
|
|
Post by christiaan on Sept 12, 2006 18:44:59 GMT 1
Hey ruudje kan je die CRX voorbumper echt helemaal nergens vinden ?? Dat is echt balen man !! Ik heb ook al op site's gezocht maar alleen zag ik de verkeerde en die was ook aardig duur dusja. groetjes christiaan
|
|
|
Post by dano on Sept 17, 2006 18:55:06 GMT 1
ik zal het eens aan spooks doorgeven
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 17, 2006 19:01:57 GMT 1
als je dat zou willen doen, dan heel graag
|
|
|
Post by christiaan on Sept 27, 2006 8:46:47 GMT 1
hey ruudje heb je al iets gehoord van spooks over je voorbumper ... Gr christiaan ( op school )
|
|
|
Post by jefkecivic on Oct 15, 2006 19:25:47 GMT 1
ga eens bij van de mosselaar kijken in dongen of bij van deijne in volkel is bij veghel in de buurt hebben ze hem vast wel groetjes
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 16, 2006 12:19:39 GMT 1
hey jefkecivic, dank je voor de tip. De mosselaar ben ik een paar keer geweest hadden ze hem niet.
maar ik heb gister op 100% tuning een uitbouwbumper gekocht.
een van VIS racingsports.
Maar ik moet hem alleen nog wel 100% passend zien te maken, want het klopt ammaal niet hemaal....maar komt goed!
|
|
|
Post by christiaan on Oct 17, 2006 16:01:06 GMT 1
O ruudje je hebt een voorbumper gekocht Die meetings zijn allemaal wel heel nuttig he. Maar je hebt er 1 dusja. Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 17, 2006 16:52:04 GMT 1
Zo'n voorbumper is het!!
|
|
|
Post by christiaan on Oct 17, 2006 18:02:22 GMT 1
Ruud dat is echt een masterlijke bumper man zet hem er zo snel mogelijk onder man !!!!!! ik wil die zien !! Gr christiaan
|
|
|
Post by jefkecivic on Oct 17, 2006 19:50:37 GMT 1
ja zeker het is een mooie bumper heb je hem bij www.showoffimports.nl of niet die zit hier vlakbij in rijen ook een maatje van mij
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 17, 2006 19:55:52 GMT 1
klopt, kep hem op de stand van showoffimports gehaald. Ik baal er alleen een beetje van dattie niet 100% past....
maar dat zie je heel vaak bij bumpers he.
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 17, 2006 20:56:33 GMT 1
ja ruud zo moet hij worden he nog wel veel werk maar komt goed daar ben ik niet bang voor.
groetjes jorie
|
|