|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 17, 2007 19:07:18 GMT 1
Zal het wel zien met de volgende keuring. Bij mij is er nog niks gesmolten en volgens mij word xenon ook niet warmer dan een normale lamp want het aantal watt is ook minder. En mocht het wel gebeuren dan komen er gewoon andere koplampen in. Hahaha. ;D Maar zag hier dat die xenon 170 euro kost, heb mijn set voor 100 euro en ook 2 jaar garantie ergens in udenhout gehaald. ;D Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 17, 2007 22:44:13 GMT 1
jah die heb je gehaald bij streetpreformance in udenhout.
Zeer goede tent, ik heb daar mijn nieuwe uitlaat opgehaald en ik kan dan maandag (wordt dinsdagochtend) mijn auto weer uit de garage halen (met ongeveer 1500 euro nagelaten te hebben) en dan kan ik eens kijken hoe de sound is, maar die tent heeft een prima service.
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 18, 2007 22:16:43 GMT 1
Idd. ja. Aardige mensen en een hoop leuke spullen. Had die einddemper van mij bij bouwmeester in zevenbergen gekocht voor 250,- euro en daar lag net zo'n soort demper maar dan voor 100,- euro en het enige verschil was dat die die ik nu heb geheel rvs. is en die daar alleen het eindstukje maar voor dat geld ben ik flink genaaid mjah. Maar niet te veel bij nadenken. Zal voortaan voor ik iets koop eerst eens even goed rondneuzen. Grtzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 18, 2007 22:21:31 GMT 1
jah idd dat kun je ook maar beter doen maar jah kom je ook wel weer overheen hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by corsaschmidt on Mar 8, 2008 17:27:26 GMT 1
Zal het wel zien met de volgende keuring. Bij mij is er nog niks gesmolten en volgens mij word xenon ook niet warmer dan een normale lamp want het aantal watt is ook minder. En mocht het wel gebeuren dan komen er gewoon andere koplampen in. Hahaha. ;D Maar zag hier dat die xenon 170 euro kost, heb mijn set voor 100 euro en ook 2 jaar garantie ergens in udenhout gehaald. ;D Grtzzzzzzz Heb mijn Xenon set ook bij streetpreformance in udenhout gehaald. Echt een goed setje voor 100 euries. Ben er tevreden over. Groeten Robbert
|
|
|
Post by midnightdream on Mar 9, 2008 3:00:48 GMT 1
zoek ook nog een setje maar weet iemand waar ze h4 dublo (grote ronde fiting) hebben
grz dennis
|
|
|
Post by mikey on Mar 9, 2008 10:26:01 GMT 1
ik zou zeggen kijk eens bij streetperformance in udenhout misschien dat hij je verder kan helpen
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 9, 2008 11:41:18 GMT 1
ik zou zeggen kijk eens bij streetperformance in udenhout misschien dat hij je verder kan helpen mzzl mikey Denk idd. wel dat ze ze daar ook wel zullen hebben en anders kunnen bestellen neem ik aan, anders moet je eens op hun site kijken: www.streetperformance.nl Grtzzzzzz
|
|
|
Post by RowanVtr on Nov 30, 2008 2:13:09 GMT 1
ik heb heel toevallig net 2 setjes binnen van 87,50 ieder. 6 maanden volledige garantie. ik rijdt er zelf al wat langer mee en ben er zeker tevreden over
|
|
|
Post by skitzo on Feb 1, 2009 23:07:20 GMT 1
ik kan ze ook nog steeds leveren 80 euro voor de normale enkele lampen en 120 voor de bixenon versies
|
|
|
Post by frozen on Feb 25, 2009 17:39:12 GMT 1
|
|
|
Post by acrossa on Feb 27, 2010 13:16:30 GMT 1
met de keuring is het geen Probleem als het maar wit of geel licht uitstraalt en idd xenon heeft minder warmte ontwikkeling dus zal de koplamp niet aantasten zolang de lamp maar niet tegen de koplamp zit \ btw vraagje.. is er ook xenon met gele uitstraling?? zo nee, waarom niet?? zo ja, wat kost dit... mijn auto en wit licht is non-gaaf Gr Adri
|
|
|
Post by mikey on Feb 27, 2010 15:08:00 GMT 1
ze zijn ermee bezig om die te maken, ik heb gehoord (athans vernomen) dat er dadelijk de 20000K uit komt en die moet dan geel licht uitstralen, dus als die er zijn dan zal ik zeker ook wel zo'n soort in gaan doen hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by acrossa on May 25, 2010 21:51:46 GMT 1
die zijn er al... 210 euro enkel xenon.. ni-xenon ligt een beetje hoger:S
wilde ik ook gaan halen maar da moet maar ff w88
|
|
|
Post by acrossa on May 28, 2010 7:13:51 GMT 1
hey hey.. 20.000K geel is er niet hoe hoger des te paarser.. 3.000K is geel.. heb ze als het goed is van t weekend of volgende week yoehoe gr
|
|