|
Post by slopel on Feb 2, 2008 13:06:29 GMT 1
Heb geen zin om de Buitekant van de auto aan te gaan pakken, dusja dan ga ik maar aan Mn Audio installatie werken ;D
Hoe het nu is: Headunit - JVC KD-G331 Subwoofer - Boschmann ZD-12XAL Versterkers - Rockford Punch 2ch ( Sub ) -------------Climax Bullet 2ch ( speakers ) Speakers - Kicker ESP693 Condensator - Climax Bullet 1fh
en hoe het word; Headunit - Alpine CDE-9871rr Subwoofer - 2 x Kicker Comp 10inch* Versterker voor speakers - Nog niet over uit iig Rockford:P Speakers - Polk Audio Composet - Polk Audio Condensator - Dietz 2fh * heb ik al
Dit alles zal er de aankomende maanden ingebouwd worden, ik hoop het met Automaxx Summer edition draaiende te hebben.
Zal foto's plaatsen over het inbouwen en de spullen als ik ze binnen krijg.
Mvg. Gijsbert
|
|
|
Post by slopel on Feb 5, 2008 14:48:32 GMT 1
Begonnen aan de Kofferbak ;D Nog ff een foto'tje van de ouwe kofferbak ( al wel met kicker Woofer ). en na een avondje zagen,schuren,plamuren,plakken en stofferen krijg je dit; ;D ;D Jaja, Blauw leer met Carbon afwerking Makkelijk dat een vriend in de scheepsbetimmering zit Ben zeer blij met mn kistjes, vanavond gaan we alles weer ff opnieuw aansluiten:D
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 6, 2008 16:53:00 GMT 1
Ziet er goed uit. Mooi gemaakt zo die kisten. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by slopel on Feb 6, 2008 18:45:06 GMT 1
Jaja, het zit erin hoor ;D Alleen eerst een keer een bodemplaat, zijschotten en een nieuwe hoedenplank maken.. dan ist helemaal af, ff slopen ; Ja weet het, 2 verschillende tekentjes zag het ook pas toen ze erin zaten Lijkt wel een afhaal italiaan met die spaghetti tegen de achterbank
|
|
|
Post by erwin on Feb 6, 2008 19:27:04 GMT 1
pwhahaha jha lekker die tekentjes maar ja BOEIEND het is wel kicker kan je in iedergeval seggen dat je beide tekentjes heb hahaha
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 6, 2008 21:21:51 GMT 1
Ziet er goed. Zal wel klappen denk ik. Horen het wel een keer op een meeting. Grtzzzzz
|
|