(Android/iOS) Opi ranskaa aloittelijoille huijauskoodi saadaksesi lisää kestävyyttä
Mar 16, 2022 9:00:12 GMT 1
Post by guitenremurea on Mar 16, 2022 9:00:12 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Opi ranskaa aloittelijoille ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Opi ranskaa aloittelijoille IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi saadaksesi lisää kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Opi ranskaa aloittelijoille 2022 version ▞▞▞
Se on hyvä ja hauska tapa oppia sanoja ranskaksi!
زبان فرانسه یاد بگیرید آموزش fum
Erittäin opettavainen ja helppo oppia
Erittäin helppo oppia
Kuten
Voitko pls lisätä äänen, jotta oppija toistaa, muuten ei kannata vain tuijottaa kuvia tietämättä kuinka lausua sana.tha.nks.
On hienoa, että se selittää perusasiat yksinkertaisella tavalla.
Pidän tästä sovelluksesta, se on niin hauskaa, mutta se on hankala, joten joo
Rakastan tätä sovellusta, opin värit alle 15 minuutissa, mutta siinä on PALJON lisäyksiä ja se jatkaa elsa-lisäyksen lisäämistä
erittäin mukava paras sovellus ranskan opiskeluun
sen mahtavia sovelluksia ja haluan todella jatkaa sen kanssa.
Fantastinen, ensimmäistä kertaa käyttämällä tätä sovellusta, ei kiirettä, super, helppoa
se on todella hyödyllistä, jota arvostan
Très bien 🙂
Gummy Land Hjernegymnastik wmv
se on erittäin helppo ja hyvä sovellus käyttää ja oppia suosittelen
Paras sovellus RANSKAN oppimiseen aloittelijoille. Hyvä sovellus.
Se ei ole oppimissovellus, vaan mainos. vakavasti, kuinka minun piti oppia kaikista mainoksista , ja ääni on liian alhainen mainoksissa, minusta tuntuu, että mainokset ovat mikrofoni päässäni
sinun on osattava ranskaa ennen kuin käytät tätä sovellusta, oli hyvin epäselvää, mitä minun piti tehdä, koska se oli kaikki ranskaksi, mutta en osaa puhua ranskaa, minkä vuoksi hankin sovelluksen. En voi oppia ranskaa tällä sovelluksella.
Paras kokemus
Minusta se on hienoa, mutta se ei näytä sinulle tärkeimpiä sanoja
Se on hyvä ranskan oppimiseen. Tämä on toinen kerta, kun opin ja nautin tästä aposta
Tämä sovellus on hämmästyttävä
Se on ihan okei
Tämä sovellus on hieno, mutta kun olet valmis, se tulee, joten annan arvosanaksi 4 🌟
Rakastan sovellusta, se on erittäin interaktiivinen
Jotkut sanaryhmät puuttuvat, kuten perhe. Liikaa mainosta.
sopii ranskalaisille vaimoille
Olisi parempi, jos siinä olisi enemmän sanoja.
Mikä hyvä ja helppo tapa parantaa niitä French.whoever teki tämän sovelluksen oli nero.
Älä lataa, se vie paljon mb ja enemmän sovelluksia, kuten oppia ranskaa, ovat parempia kuin tämä... Älä tuhlaa aikaasi
Se on melko mukava aloittelijoille ja helppokäyttöinen.
Mainoksia täynnä
se on mukavaa, mutta se olisi ollut paljon parempi lisäämällä artikkeleita.
Invata franceza Educație txz
Hyvä sovellus, jonka haluan antaa 5, mutta huomasin, että sen painopiste tietokilpailussa ja vähemmän tämän sovelluksen oppimisessa tyydytti minua.
Hyvä ranskan oppimiseen ja ranskan puhumiseen kaikille
Tosi siistii vau
kyllä, rakastan sitä, mutta se antaa sinulle vain perusasiat. haluan tietää puheen
Ei gd
Erinomainen ääntämisen oppimiseen. Täydellinen aloittelijoille
Lär franska för nybörjare Utbildning rjl
Tämä sovellus on todella hyvä ja hyödyllinen, mutta ääni ei ollut kuultavissa ja selkeä ajoittain. Sitä on päivitettävä vähän, niin se auttaa paljon opinnoissa.
Erittäin kiva
Mielenkiintoista tykkään..
Hyvä sovellus erityisesti aloittelijoille. Ja siinä on eniten maailman kieliä.
olen hämmentynyt
hyvä
Learn French for beginners શિક્ષણ tagk
Loistava
Poistetaan. Et määritä, onko tämä pariisiranskalainen vai ranskalainen kanadalainen. Ne ovat hyvin erilaisia. Jopa yksinkertaisimmilla sanoilla on erilainen ääntäminen. Haluan nimenomaan kanadalaisen ranskan, joten tämä ei toimi minulle. Minua kohdeltaisiin kuin idioottia, jos puhuisin niin kuin ranskalaiset täällä opettavat.
pls haluan tehdä omani. kotityö ranskaksi. aihe on exprssion de qualite
Se on ok, mutta ei niin paljon minulle
Rakastin tätä sovellusta 💕
Olen oppinut vain aakkoset ja numerot. Se on todella hyvä sovellus. Hämmästyttävä. Ainoa syy, miksi annoin sille 4 tähteä, on se, että kun olet timanttitestissä, 1 minuutti testin suorittamiseen on noin 10 sekuntia lyhyt niille suurille pitkille sanoille, kuten 17. Sen täytyy todellakin olla pidempi. Koska kun vastaat kysymykseen, ennen nekysymystä on tauko, mutta 1 minuutin aika liikkuu edelleen. Yritä korjata tämä.