|
Post by monteurtje on Nov 7, 2007 12:38:29 GMT 1
als je er nou even een andere speaker aan hangt heb je dan ook alleen maar lage tone? of dan gewoon alles? zou dat eerst proberen.
mvg corné
|
|
|
Post by speedyboz on Nov 7, 2007 12:59:08 GMT 1
hey melvin, dat ik je kofferbak filmde deed alles het volgens mij nog hoor, hoop niet dat ze kapot zijn. succes er mee
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 7, 2007 16:47:26 GMT 1
Nee toen deed alleen de bas het nog maar want klonk normaal veel zuiverder. Zal idd. eens een andere speaker eraan hangen van de week. Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 7, 2007 19:29:26 GMT 1
anders wil ik ook wel keertje kijken als je er niet uit komt
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 7, 2007 21:27:36 GMT 1
Ja kennen we wel afspreken. Heb deze week zelf geen tijd meer. Ga van het weekend nog even informeren bij die zaak waar ze vandaan komen, misschien dat die het wel weten. Anders neem ik nog wel contact met je op volgende week. In ieders geval bedankt man. Grtzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 21, 2007 18:02:21 GMT 1
Heb het probleem al gevonden denk. Waarschijnlijk is de versterker toch naar de neuk. De speakers ben ik mee teruggeweest waar ik ze gehaald had en die hadden ze weer opgestuurd maar was blijkbaar niks mee (hadden alleen een kleine verandering gedaan maar wat is me een raadsel). Ikke geprobeerd thuis en weer alleen maar f*cking bass. Heb ze toen bij een maat van mij in de auto getest via de draden rechtstreeks uit de radio en toen deden ze het perfect. Daarna bij mij de draden rechtstreeks vanuit de radio opgezocht en getest en toen deden ze het ook. Met andere woorden: Een andere versterker op de kop zien te tikken. Een maat van mij had er waarschijnlijk nog eentje liggen (dezelfde) dus das weer geluk. Als het dan niet werkt gak maar kijken voor een andere auto denk. Hahahaha. ;D ;D ;D Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 21, 2007 19:49:11 GMT 1
heb er nog één te koop hahah ooh nee is monoblok heb je niks aan denk
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 25, 2007 22:25:25 GMT 1
Ben er aanuit wat het nu was met die speakers bij mij. Na een hoop gekloot en die speakers opgestuurd te hebben en alles losgehad achterin en opnieuw aangesloten en alles eruit en erin gehad te hebben bleek dat de versterker in de verkeerde uitgang zat op de radio (waarschijnlijk gebeurd met het aansluiten van de handsfreeset, want toen is alles los geweest). Hoop werk voor niks geweest dus mjah ben er weer mee van de straat. Volgende keer toch maar wat verder kijken dan alleen achterin. Beetje lomp mjah. Hahaha. ;D Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Dec 4, 2007 8:29:51 GMT 1
hahaha ach jah melvin dat kan iedereen overkomen dus jah, maar mooi dat je het nu gevonden heb
mzzl mikey
|
|