|
Post by mikey on Oct 21, 2007 9:29:52 GMT 1
Hey mensen hierbij zal ik even een paar foto's doen van mijn ice. heb het helemaal zelf gemaakt en het is de bedoeling dat dit er ooit weer uitgaat en de achterbank ook en dan heel die ruimte gebruikt gaat wordeen maar jah de pegels moet je ook hebben en mijn toekomstig gezinnetje gaat toch voor ik vond toch dat ik het netjes erin gebouwd had. nu is het alleen nog zo dat ik mijn dak en mijn achterklep moet isoleren want daar verlies ik veel db's mee en ook op de achterzijruiten maar daar weet ik geen oplossing voor het gemeten db die ik had was 133.1 maar het kan toch wel oplopen naar 140 bd als alles geisoleerd is ;D ;D ;D ;D ;D ;D mzzl mike
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 21, 2007 21:24:41 GMT 1
Ziet er netjes uit hoor. Aardig wat db man. Grtzzzzz
|
|
|
Post by spooks on Oct 28, 2007 16:31:48 GMT 1
ziet er goed uit de ice. en waneer komt de uit breiding van het gezin?
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 11:07:22 GMT 1
ooooo dat is pas als we volgend jaar getrouwd zijn want ze mag geen buik hebben in de trouwjurk volgens haar contract hahahahah
maar dan komt er een volvo v40 of s40 erbij en mag de saxo als hobbyproject blijven zodat als ik mijn vrouw en kind ff zat ben dat ik toch mijn stoom kan afblazen en uc betekend nu veel voor me dus jah die wil ik wel blijven steunen
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 3, 2007 17:14:09 GMT 1
mikey denk dat je achterbank eruit moet als je snapt wat ik bedoel
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 17:37:49 GMT 1
jah nou dat is geen probleem die ligt er zo uit hoor hahahaha
|
|
|
Post by midnightdream on Nov 29, 2007 4:11:35 GMT 1
:)gemeten db die ik had was 133.1 maar het kan toch wel oplopen naar 140 bd als alles geisoleerd zei je Door te dempen van je auto kan je echt niet 6,9SDB winst maken ( niet lullig bedoeld hoor ) 3DB is een verdubbeling van het gehoor zoals je weet heb ik mij bella ook gedempt en het scheeld een paar tiende op de meter ... als je echt hard wild gaan moet je gaan poorten dat kan een DB of 3 schelen en met wat oververmogen gaan spelen maar speel dan niet zonder verstand anders gaat het hele spulleke eraan en dat is zonde als je advies wild vraag het ;D grz dennis
|
|
|
Post by mikey on Nov 29, 2007 21:05:10 GMT 1
nee maar ik heb het ook over dat ik enorm veel verlies op mijn zijruitjes. en dan mijn klep is ook geheel hol dus als die dicht is scheelt het ook wel iets
mzzl mikey
|
|