|
Post by heavyangel on Feb 1, 2007 21:48:17 GMT 1
ik ben benieuwed frans
|
|
|
Post by civicpower on Feb 2, 2007 16:51:55 GMT 1
hier zijn wat fotos van de 1e x in kleur spuiten morgen ga ik afspuiten en blanke lak eroverheen en dan is ie klaar
|
|
|
Post by depinda on Feb 2, 2007 17:23:38 GMT 1
ziet er netjes uit hoor
greetzzzz
|
|
|
Post by christiaan on Feb 2, 2007 17:58:34 GMT 1
Franske dat word er bruut man Ga zo door !!! Gr christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 2, 2007 18:09:51 GMT 1
ziet er goed uit fransje mooi gedaan
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Feb 9, 2007 20:07:56 GMT 1
ziet er goed uit hoor die vorm etc die je gemaakt hebt.ik hoop alleen wel voor je dat het lang heel blijft.
als ik het goed zie op de fotos heb jij dus een kist die echt gebouwd is van poly(onderplaat met schuin gestelde ring)dat idee is opzich erg goed.ik zie alleen nergens dat je de stof dikker hebt gemaakt met polymatjes voor de stevigheid. subs trillen best hard en meestal wordt een polykist MINIMAAL 1cm dik gemaakt.
ik heb dit helaas niet eerder gelezen anders had ik het eerder kunnen zeggen.maar kan natuurlijk ook best zijn dat ik het verkeerd zie,maar nogmaals de looks zijn goed!! grtz carlo
|
|
|
Post by civicpower on Feb 10, 2007 15:09:48 GMT 1
de bedoeling is idd ook nog dat ik aan de binnen kant het nog ga vertevigen met poly matjes ma head even mijn handen vol aan het fatsoenlijk vlak krijgen van de buitenkant had het namelijk te ruw voorgeschuurd
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 10, 2007 23:19:37 GMT 1
ja fransje je moet hem wel steviger maken als bij mij he jou poly heeft het zwaarder te verduren he want bij mij vangt die plank ook veel trillingen op he o ja en moet schuren met p500 en dan p1000 word hij super glad
|
|
|
Post by civicpower on Feb 11, 2007 18:30:54 GMT 1
klopt jorie ik weet het ma nu ist wel een heel stuk beter en als ik de 1e x blanke lak heb gedaan doe ik nog een x met p1000 lichtjes opschuren en dan de laatse x blanke lak erover
|
|
|
Post by civicpower on Mar 7, 2007 20:58:57 GMT 1
heb vandaag de auto opgehaald en wilde de bovankant van de wooferkist in de auto maken wat denk je springt de hond de bovenkant uit mijn handen ding naar de klote zo veel werk erin zitten en nu is het kapot maar ja we blijven natuurlijk niet stilzitten zijn er mensen die misschien ideeen hebben voor een nieuwe indeling de bedoeling is wel dat het van poly gemaakt wordt
|
|
|
Post by christiaan on Mar 7, 2007 22:00:18 GMT 1
Het zit wel allemaal lekker mee he frans ..? Met je wagen Ene keer dit naar de klote en nou dit weer gaat niet echt lkkr Succes Gr christiaan
|
|