Post by civicpower on Jan 13, 2007 22:18:15 GMT 1
hallo mensen
ik zit al een tijdje te denken om een nieuwe ice indeling te
gaan maken
vandaag was het dan zover ik had de garage van mijn collega tot mijn beschikking dus kon aan de gang
eerst wat spulletjes gehaald om het eerste gedeelte te maken
dat allemaal gehaald dus konden we aan de slag
hier heb ik wat fotos gemaakt van hoe het eerst was :
daarna heb ik een paar weken terug een andere versterker gehaald en die paste niet op de plek van de oude dus moesten de schuine vlakken er uit aan de zijkant:
en vandaag dus alles eruit gehaald ( wist niet da ik zoveel ruimte had ) :
toen ben ik begonnen om 2 bodemplaten te maken die na veel meten en aanpassen tog best goed passen :
daarna zijn de bodemplaten eruit gegaan en heb ik het onderste gedeelte van de woofer kist gemaakt :
daar de 2 bodemplaten op geschroefd :
en toen begonnen aan de bovenkant en de zijkant van het bovenste gedeelte van de woofer kist :
en dit alles aan elkaar geschroefd en de woofers en alles er even zo terug in gelegd .
WORDT VERVOLGT
vandaag ben ik begonnen aan het polyen van de bovenkant van de kist hier zijn wat fotos :
eerst heb ik de malletjes gemaakt waar de woofers in komen te liggen
toen ben ik begonnen met de stof erover heen te trekken ( heb even een paar x tot 10 moeten tellen omdat het niet lukte maar het zit er nu goed op :
dat gedaan toen zijn we ma gaan harsen :
zow dat waren de fotos voor nu even nu maar wachten tot het droog is en dan plamuren .
WORDT VERVOLGD
ik zit al een tijdje te denken om een nieuwe ice indeling te
gaan maken
vandaag was het dan zover ik had de garage van mijn collega tot mijn beschikking dus kon aan de gang
eerst wat spulletjes gehaald om het eerste gedeelte te maken
dat allemaal gehaald dus konden we aan de slag
hier heb ik wat fotos gemaakt van hoe het eerst was :
daarna heb ik een paar weken terug een andere versterker gehaald en die paste niet op de plek van de oude dus moesten de schuine vlakken er uit aan de zijkant:
en vandaag dus alles eruit gehaald ( wist niet da ik zoveel ruimte had ) :
toen ben ik begonnen om 2 bodemplaten te maken die na veel meten en aanpassen tog best goed passen :
daarna zijn de bodemplaten eruit gegaan en heb ik het onderste gedeelte van de woofer kist gemaakt :
daar de 2 bodemplaten op geschroefd :
en toen begonnen aan de bovenkant en de zijkant van het bovenste gedeelte van de woofer kist :
en dit alles aan elkaar geschroefd en de woofers en alles er even zo terug in gelegd .
WORDT VERVOLGT
vandaag ben ik begonnen aan het polyen van de bovenkant van de kist hier zijn wat fotos :
eerst heb ik de malletjes gemaakt waar de woofers in komen te liggen
toen ben ik begonnen met de stof erover heen te trekken ( heb even een paar x tot 10 moeten tellen omdat het niet lukte maar het zit er nu goed op :
dat gedaan toen zijn we ma gaan harsen :
zow dat waren de fotos voor nu even nu maar wachten tot het droog is en dan plamuren .
WORDT VERVOLGD