|
Post by polosteroid on Oct 8, 2006 10:50:22 GMT 1
even een paar regels wat betreft het FORUM:
- heb respect voor elkaar. - maak elkaar niet belachelijk met kwetsende posts. - als je het ergens niet mee eens bent stuur dan persoonlijk bericht. - als je wilt dat er een post verwijdert wordt stuur persoonlijk bericht naar mij (polosteroid) of naar ruud (speeddemon). - Als je hier op het forum vooral zit te zieken en te irriteren (respectloos gedrag, schelden, belachelijk maken van anderen) volgt een IP-ban.
dit zijn alvast een paar regeltjes hou het gezellig op het forum.
groetjes het bestuur jorie en ruud
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 2, 2007 22:57:23 GMT 1
Ik zal hier maar eventje wat regels neerknallen die op onze Meetings gelden: 1) Er word Absoluut NIET geraced of gek gedaan. je brengt hiermee niet alleen personen, maar ook eigendommen van anderen in gevaar bovendien zijn wij een tuning/styling club, en geen straatraceclubje! 2) Audio niet te lang, en te hard aan.Omdat zowel de mac en de arendse healthclub niet moeilijk doen over onze bijeenkomsten, willen wij jullie verzoeken de audio niet te lang, en niet te hard te laten spelen, Showen mag uiteraard...maar niet heel de middag;) 3) Geen Drugs of Alcohol op de meetings.Waar ik ook commentaar op heb gehad, en in mijn ogen ook niet geheel onterecht, is Drank en Drugsgebruik op het meeting terrein.... ook niet door bijrijders, Het is niet alleen riscant..(politie controles en ongelukken) Het ziet er bovendien ook NIET uit voor passanten...als ze een groep tuners zien en er lopen ook mensen met bierflesjes en jointjes rond...Denk er aan mensen, Tuners hebben al een zeer slechte naam...en bovendien voeren veel wagens clubnamen!! waaronder natuurlijk ook een boel met Universalcars stickers! Noem me een zeikerd, maar ik denk dat jullie die paar uurtjes dat we een meeting hebben... ook best wel zonder drank of joint kunnen!!! Wat je verder thuis of bij vrienden doet maakt me geen ruk uit, das jullie keuze...Maar ik wil Universalcars graag een goede naam laten behouden...Ook naar de gehele buitenwereld! Ik hoop op jullie begrip! 4) mc donalds afval.Het houd maar niet op met het toevoegen van regeltjes, Hoewel ik dit niet echt een regel wil noemen, maar meer een verzoekje... Ik zou graag willen vragen of de mensen die eten bij de mc donalds kopen... het afval materiaal zelf in een vuilnisbak willen gooien.. Scheelt een hoop werk voor Mc donaldspersoneel (ookal krijgen zij er voor betaald..Ja, ik ken die instelling maar al te goed Normaal ben ik ook zo : maar het houd de verstandhouding tussen de mac en ons wat beter! Bovendien scheelt het ons weer wat opruimwerk op het parkeerterrein enzo na afloop van de meeting Alvast bedankt!
|
|