|
Post by speeddemon on Aug 11, 2007 10:26:38 GMT 1
Als ik mijn auto een 4 centimeter verlaag....(wat in mijn wielkasten VEEL mooier zou ogen) Komt mijn bumper een kleine 10 cm hoog boven de grond te liggen..... De afstand van mijn voorste wiel, en het voorste puntje van de voorbumper is ongeveer een 55 centimeter..... Is dit haalbaar vraag ik mij af, of overleefd mijn bumper dan 2 drempels en is het daarna afgelopen... ? Ik zou aan jullie willen vragen of jullie de hoogte van jullie ride willen meten, en de afstand tussen het voorwiel (band) en het puntje van de bumper....en dan even vertellen of je er veel problemen mee heb bij drempels e.d..... (En ga me aub niet zitten ophitsen van:
|
|
|
Post by ricow on Aug 13, 2007 19:35:08 GMT 1
mijn auto is meer als 8 cm verlaagd, maar heb geen bumpers. deze auto is ook ong. 8 cm verlaagd maar met bumpers: img262.imageshack.us/img262/5038/1001059xs0.jpgdeze auto komt met moeite mijn garage in, een recht opstaand randje van ca. 5 cm hoog... hij neemt bijna iedere drempel schuin, gewoon uit voorzorg. ideaal is het niet te noemen, maar 4 cm verlaging zou ik gewoon proberen... heb je een foto van je auto aan de voorkant?
|
|
AryX
driver
Volkswagen Powerrrr
|
Post by AryX on Aug 29, 2007 20:47:16 GMT 1
Je zult gewoon schuin over drempels heen moeten. De mijne is 85mm verlaagd en ik haal de meeste drempels ook. De hogere probeer ik te ontwijken..
|
|
|
Post by ricow on Aug 29, 2007 21:16:12 GMT 1
ik probeer gewoon zoveel mogelijk drempels te ontwijken. niet zozeer omdat ik bang ben mn auto aan de onderkant verrot te rijden, maar gewoon omdat hij zo stug is. en dus niet bepaald comfortabel over drempels...
|
|
|
Post by matheeuwissen on Aug 30, 2007 13:00:57 GMT 1
ieder model auto staat verschillend qua hoogte dus bij de ene auto is 4cm al teveel en bij een andere auto kan 9 cm nog je zal het zelf even moeten bekijken. die van mij was 6cm verlaagd met orginele bumpers dat was echt bijna max verlaagd, met me andere bumpers moest ik een paar cm omhoog. en zit nu nog wle eens aan de grond bij die kutdrempels
|
|
|
Post by matheeuwissen on Aug 30, 2007 13:01:58 GMT 1
die van mij staat btw 13 cm boven de grond alleen mijn lip steekt een beetje uit
|
|
|
Post by corsalunatic on Sept 3, 2007 18:09:27 GMT 1
Mijne is 8 cm voor en 6 cm achter verlaagd maar heb het meeste problemen met me spruitstuk dat zo laag hang ken bepaalde wijken niet in maar dat zal voor jou niet gelden..
ik zag dat je een schroefset had besteld... gewoon monteren op de hoogte die jij gewenst vind en ga dan ff paar dagen proberen. dan ken je je conclusie goed trekken wat betreft je hem hoger of lager wilt leggen denk..
Succes !
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 3, 2007 19:08:58 GMT 1
nee dat was ik hij heeft alleen veren
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 3, 2007 19:10:32 GMT 1
oooohhh rico kan je die foto er aub wat kleiner opzetten is zo lastig met lezen nu thnx
|
|
|
Post by corsalunatic on Sept 3, 2007 22:34:03 GMT 1
ow damn! verkeerd gelezen ;D haha maar ik denk dat 4 cm dan wel haalbaar is hoor
|
|