|
Post by remuss on Dec 20, 2006 21:10:07 GMT 1
Hey hallo medetuners, Ik had es effe een vraagje over het bevestigen van neon onder de auto. Ik zag in het filmpje bij jullie van de laatste meeting dat er verschillende auto's met neon/led tubes reden nu had ik zo is een vraagje van hoe hangen jullie die dingen onder je auto, ik wil dit namelijk zelf ook gaan doen maar wil beslist geen gaten in me bodem boren ivm. vocht roest en dat soort fratsen. ps. hebben jullie toevallig ook nog een goeikoop adresje voor me waar ze die dingen verkopen want ik kom er op internet tegen met allerlei verschillende prijzen. Ohja nog effe een interesse vraagje hoe hebben jullie je bumpers vast gemaakt aan de auto en dan bedoel ik de niet originele bumpers, ik heb zelf een methode verzonnen en toegepast (die werkt ook nog want ze hangen nog ) maar ben gewoon benieuwd wat jullie gedaan hebben aangezien ik er niks van over op internet heb kunnen vinden. alvast hartelijk dank mvg. Remuss a.k.a. marco
|
|
|
Post by civicpower on Dec 20, 2006 22:56:52 GMT 1
ik heb mijn bumper gewoon met de originele schroeven weer vastgezet hoe heb jij da dan gedaan ( ben niet nieuwschierig )
|
|
|
Post by remuss on Dec 21, 2006 18:12:55 GMT 1
In men nieuwe bumper zaten geen ophangpunten/schroefgaten hij was gewoon glad aan de binnenkant. Ik heb de oude ophang punten (dat waren in dit geval plastieke dingetjes) uit me bumper geslepen en op me nieuwe bumper geplakt dmv kit en toen dus weer vast geschroefd met originele schroeven.
ltttrs
|
|
|
Post by matheeuwissen on Dec 22, 2006 0:00:06 GMT 1
bij bredase autoshop liggen ze voor 125 euro die led setjes d8 ik
|
|
|
Post by meller on Apr 26, 2007 12:20:48 GMT 1
klijn gaatje boren in je skirts of ergens een stuk ijzer onder je auto en dan met een tyrip vast zetten kan het ook niet kapot gaan grtz
|
|