Post by crxdelsol on Oct 7, 2011 13:17:38 GMT 1
De Pinkstermeeting 2012 ! By Carshop-Exclusive & Team Diversity.
Maandag 28 Mei 2012 is het zover dan gaat de Pinkstermeeting weer van start en wegens de groei van voorgaande jaren willen we het nog grootser aanpakken zodat we een nog grotere opkomst krijgen(2010: 220 Auto's/ 2011: 515 Auto's) en meer dingen te doen op deze dag. Ook willen we nu nog meer Amerikaanse voertuigen onze kant op zien te krijgen zodat we nog meer diversiteit hebben en ook willen we waarschijnlijk Motoren in de prijsklasse zetten maar hier gaan we nog over overleggen . we zijn er binnenkort weer volop mee bezig en zodra er nieuwe dingen bij zijn dan voeg ik het gelijk toe aan dit bericht . Officiele flyer enz volgt nog.
By Carshop-Exclusive & Team Diversity
Date: 2de Pinksterdag Maandag 28-05-2012
Place: Ulft (Gelderland)
Adress: Industrie terrein de Rieze T' Goor 25 7071 PC
Time: From 10:00 Till 17:00
Organizers: Car Tuning & Styling club: -=[Team-Diversity]=-
Organizers: Carshop Exclusive vof (ACR-Ulft)
Entree Bezoekers & Bijrijders : Gratis
Entree : 5,- euro per auto
Prizes : 70 Prijzen zijn er op deze dag te winnen.
-Diverse stands
-Carbabes
-DB Drag
-Show & Shine Contest (Lots of Cups)
-Springkussen(s)
-2 Frietkramen voor foods & drinks en zitgelegenheid
-Super aanbiedingen bij Carshop Exclusive hier zijn ook de toiletten te vinden .
Een paar voorbeelden van wat er te zien was:
Compleet uitgebouwd:
Amerikaanse voertuigen:
Rat Look:
Motoren:
Oldtimer:
Wegens dat we vorig jaar een beetje overdonderd waren door de opkomst hoop ik dat iedereen wie wil komen even de moeite neemt zich op te geven bij voorbaat dank
Aanmelden: Aanmelden voor deze Meeting/Event ?
stuur 1 a 2 Foto'(s) van jou Auto of (Motor) naar pinkstermeeting_2012@live.nl ( alles is welkom: getunede voertuigen, Amerikanen,Rat Style,oldtimers,motoren,Vag)
Website: www.pinkstermeeting.nl
Hyves: www.pinkstermeeting.hyves.nl
Hyves Event: www.hyves.nl/agenda/18632683/28_05_2012_De_Pinkstermeeting_2012_Carshop_Exclusive_Team_Diversity/
Facebook: www.facebook.com/#!/event.php?eid=121602924614026
Filmpje 2011 : www.youtube.com/watch?v=WzaPIr2zYmo
Ik weet dat het verschrikkelijk vroeg is maar dan staat hij er alvast en er is ook aardig wat tijd nodig om dit op touw te zetten.
More info coming soon
Met Vriendelijke groet,
Mike Tuytjens
Aka Crx Del Sol..
Founder of -=[Team-Diversity]=-
Maandag 28 Mei 2012 is het zover dan gaat de Pinkstermeeting weer van start en wegens de groei van voorgaande jaren willen we het nog grootser aanpakken zodat we een nog grotere opkomst krijgen(2010: 220 Auto's/ 2011: 515 Auto's) en meer dingen te doen op deze dag. Ook willen we nu nog meer Amerikaanse voertuigen onze kant op zien te krijgen zodat we nog meer diversiteit hebben en ook willen we waarschijnlijk Motoren in de prijsklasse zetten maar hier gaan we nog over overleggen . we zijn er binnenkort weer volop mee bezig en zodra er nieuwe dingen bij zijn dan voeg ik het gelijk toe aan dit bericht . Officiele flyer enz volgt nog.
By Carshop-Exclusive & Team Diversity
Date: 2de Pinksterdag Maandag 28-05-2012
Place: Ulft (Gelderland)
Adress: Industrie terrein de Rieze T' Goor 25 7071 PC
Time: From 10:00 Till 17:00
Organizers: Car Tuning & Styling club: -=[Team-Diversity]=-
Organizers: Carshop Exclusive vof (ACR-Ulft)
Entree Bezoekers & Bijrijders : Gratis
Entree : 5,- euro per auto
Prizes : 70 Prijzen zijn er op deze dag te winnen.
-Diverse stands
-Carbabes
-DB Drag
-Show & Shine Contest (Lots of Cups)
-Springkussen(s)
-2 Frietkramen voor foods & drinks en zitgelegenheid
-Super aanbiedingen bij Carshop Exclusive hier zijn ook de toiletten te vinden .
Een paar voorbeelden van wat er te zien was:
Compleet uitgebouwd:
Amerikaanse voertuigen:
Rat Look:
Motoren:
Oldtimer:
Wegens dat we vorig jaar een beetje overdonderd waren door de opkomst hoop ik dat iedereen wie wil komen even de moeite neemt zich op te geven bij voorbaat dank
Aanmelden: Aanmelden voor deze Meeting/Event ?
stuur 1 a 2 Foto'(s) van jou Auto of (Motor) naar pinkstermeeting_2012@live.nl ( alles is welkom: getunede voertuigen, Amerikanen,Rat Style,oldtimers,motoren,Vag)
Website: www.pinkstermeeting.nl
Hyves: www.pinkstermeeting.hyves.nl
Hyves Event: www.hyves.nl/agenda/18632683/28_05_2012_De_Pinkstermeeting_2012_Carshop_Exclusive_Team_Diversity/
Facebook: www.facebook.com/#!/event.php?eid=121602924614026
Filmpje 2011 : www.youtube.com/watch?v=WzaPIr2zYmo
Ik weet dat het verschrikkelijk vroeg is maar dan staat hij er alvast en er is ook aardig wat tijd nodig om dit op touw te zetten.
More info coming soon
Met Vriendelijke groet,
Mike Tuytjens
Aka Crx Del Sol..
Founder of -=[Team-Diversity]=-