|
Post by Pino on Aug 24, 2011 13:42:13 GMT 1
Wie heeft er zin om binnenkort een avondje online Gran turismo 5 te doen tegen elkaar? Dat we bijv allemaal een auto kopen die je tot ... PP mag tunen en dan kijken wie er wint? Of als dat mogelijk is dat wij tegen de comp of tegen andere online gamers rijden? Mij leek het wel een goei plan Zijn er ook mensen die ook MW2 spelen online toevallig?
|
|
|
Post by skitzo on Aug 24, 2011 23:07:36 GMT 1
i'am in. roep maar een datum
MW2 speel ik niet meer mun spelleke is gehackt heb wel alle maps voor Black ops, dusss
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 29, 2011 7:34:11 GMT 1
Gezellig!! Maare waarom niet bij elkaar? Pak je tv en ps3 op en gewoon naast elkaar zetten kei gezellig. Bak bier en pakje sap erbij en gaan! Had met Bram al het idee om zo de 24 u le mans te doen. Gewoon bij elkaar. Tegelijk beginnen. Keer op een sombere zondag.
Maar online is ook leuk. Wordt ik tenminste niet afgeleid door jullie sexy koppies!
X oz
PS: wat THE F is mw2??
|
|
|
Post by Pino on Aug 29, 2011 15:56:20 GMT 1
Gezellig!! Maare waarom niet bij elkaar? Pak je tv en ps3 op en gewoon naast elkaar zetten kei gezellig. Bak bier en pakje sap erbij en gaan! Had met Bram al het idee om zo de 24 u le mans te doen. Gewoon bij elkaar. Tegelijk beginnen. Keer op een sombere zondag. Maar online is ook leuk. Wordt ik tenminste niet afgeleid door jullie sexy koppies! X oz PS: wat THE F is mw2?? Dat is eigenlijk een veel beter idee om bij elkaar te gamen en ook veel gezelliger! Ik zeg doen Er komen zat sombere Zondagen aan en dan is dit leuk om te doen Alleen een probleempje.. Mijn tv past niet in mijn auto.. MW2 is Call of Duty Modern Warfare 2, een erg leuk en verslavend online spel ;D
|
|
|
Post by skitzo on Aug 29, 2011 17:59:32 GMT 1
maarre hoe wilde je dat gaan doen dan? met zijn alle op 1 internetverbinding komt ook niet helemaal goed....
LAG anyone?
ik zeg we doen het aankomende zondag, aangezien de puzzelrit toch verschoven is!!
|
|
|
Post by ricow on Sept 3, 2011 16:18:13 GMT 1
hehe... count me in.. na mn vakantie doe ik wel mee ID is: DeathlySins
|
|