|
Post by speeddemon on Aug 19, 2011 8:40:04 GMT 1
Hey iedereen,
Ik ben op zoek naar;
- originele voorbumper - origineel bevestigmateriaal voor voorbumper
- originele achterbumper
- originele kentekenplaatverlichting
Voor een Honda CRX ED9 (non VTEC) uit 1990..
Als jullie iemand kennen of toevallig iemand horen over CRX onderdelen waar hij van af wil.. of een sloop crx weten te staan o.i.d.. Dan hoor ik graag van jullie..
Het bevestigingsmateriaal en de kentekenverlichting hoeft niet aan bepaalde voorwaarden te voldoen...De achterbumper en voorbumper het liefst zwart, maar het voornaamste is dat zij hij helemaal heel en netjes zijn is..
Ik acht de kans klein dat jullie een CRX weten te staan of mensen kennen met de onderdelen.. maar als jullie je ogen en oren voor mij open willen houden, zou ik dat op prijs stellen!
Alvast bedankt!
|
|
|
Post by mikey on Aug 20, 2011 8:11:10 GMT 1
hoezo dat dan? ga je hem weer origineel maken ofzo? mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 20, 2011 10:53:05 GMT 1
Ja najah, Helemaal origineel gaat niet meer lukken, omdat de sideskirts aan de spatschermen zitten vastgemaakt.. Maar ben het gedoe allemaal een beetje beu.. achterkantje blijft bij nader inzien wss wel zoals het nu is.. Maar moet iets degelijkers verzinnen voor mijn kentekenplaatverlichting.. Maar origineel blijft dus nog wel een optie wat mij betreft.. En de voorkant.. dat is allemaal zo lekker in elkaar geprutst dat ik mijn voorbumper er af moet halen om mijn knipperlicht te vervangen.. de knipperlichten zelf zitten met een ijzerdraadje in de unit gewoven.. dus dat is ook een geprul en gepruts om los te krijgen.. En er komt daar vollop vocht, waardoor de fitting teveel roest en moeilijk contact maakt... Als ik m'n motorkap te hard dicht laat vallen dan stopt mijn knipperlicht ermee.. als ik hem dan nog een keer dichtgooi doet hij het weer.. gewoon vanwege de roest in de fitting.. En al dat gehannes ben ik ontzettend beu Ben een beetje aan het rondkijken voor originele bumpers.. en dan gewoon simpel een lip er onder om het toch een beetje netjes te houden i.c.m. mijn sideskirts.. Motorkap, spatschermen, skirts, spoiler, alle lampunits en de rest blijft wat mij betreft sowieso gewoon..
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 20, 2011 10:54:47 GMT 1
Met het vervangen van een knipperlichtje voor ben ik nu minimaal 1,5 uur bezig.. terwijl dat origineel 10 minuten duurt..
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 21, 2011 15:40:58 GMT 1
als het goed is komt het maar zelden voor dat je een knipperlichtje moet vervangen....
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Sept 23, 2011 6:25:30 GMT 1
dan ga je toch gewoon ff een half zaterdagje prullen om je contactjes op te schuren en lampje te vervangen. kende r voorlopig weer tegenaan.....
|
|
|
Post by mikey on Sept 24, 2011 7:17:49 GMT 1
je bent gek om voor een paar kleine tegenslagen je auto weer helemaal te gaan verbouwen
mzzl mikey
|
|
|
Post by matheeuwissen on Sept 24, 2011 22:05:14 GMT 1
Ik ken het ruud.
Ik heb het bij mijn 306 ook gehad. Ik was er een beetje klaar mee allemaal. Dus toen stond ik ook voor de keuze of origineel maken of verkopen.
Origineel maken vond ik ook weer zonde. Dus hij is toen weg gegaan.
|
|