|
Post by rickybosmans on Feb 24, 2008 14:52:40 GMT 1
Hallo,
Dit bericht is voor Carlo met de witte seat arosa.
Zou mij kunnen emailen over de prijs van het spuiten van mijn velgen waar we het bij de laatste meeting over hebben gehad.
Mijn email adress rickybosmans@wanadoo.nl
Ik hoop snel van je te hoor
Mzzl Rick
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Feb 25, 2008 12:00:11 GMT 1
ik kan jou dat ook wel gewoon hier op t forum zetten hoor,je bent max 250euro kwijt en dan zijn ze weer helemaal perfect met alles erop en eraan wat ik vertelde grtz carlo
|
|
|
Post by rickybosmans on Feb 29, 2008 16:15:54 GMT 1
Oke zijn er dan verder nog voorbereidende werkzaamheden van mijn kan? Mbt schuren of iets degerlijks want de stoeprandschade heb ik zelf al wel weg geschuurd.
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Mar 11, 2008 18:14:18 GMT 1
even je banden eraf laten halen bij de bandenboer dat scheelt die jongen een hoop werk,heb je interesse mail me dan maar even zit door drukte ook niet zo heel vaak hier online grtz carlo
|
|
|
Post by mikey on Apr 26, 2008 20:17:20 GMT 1
hey carlo ff een vraag is dat 250 euro voor de vier velgen? ? en doet hij ze ook schuren, want wij hebben nu een alfa 156 sportwagon en de velgen zijn redelijk tot erg geoxideerd en die willen wij dan op laten knappen mzzl mikey
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Apr 27, 2008 9:43:50 GMT 1
de velgen worden helemaal gestraalt en vervolgens weer helemaal vanaf een hechtlaag tot afwerkingslaag in jou idee verwerkt voor da geld
|
|