Post by Low & Slow on Aug 10, 2011 18:15:37 GMT 1
Eerste editie IJssel Truckfestival op 3 september 2011.
Dit najaar zal voor de eerste keer het evenement "IJssel Truckfestival" plaatsvinden op het evenemententerrein "Het Podium" te IJsselstein. Het festival zal plaatsvinden op 3 september 2011 en zal beginnen om 10:00 en zal eindigen om 22:00.
Het IJssel Truckfestival is een truck en oldtimer festival. Naast de mooiste showtrucks, civiele voertuigen, oldtimers, getunede personenauto's zal op het terrein ook een Volkswagen T4/T5 meeting plaatsvinden. Over de gehele dag zijn er verscheidene activiteiten.
Modelbouwshow en -markt
Er is van 10:00 tot 17:00 een modelbouwshow aanwezig. Hier zullen een aantal enthousiaste bouwers hun eigen werk tonen. Dit zal plaatsvinden in een tent en buiten deze tent zal er een verzamelaarsmarkt plaatsvinden, waar verschillende handelaren hun goederen aanbieden.
Demonstratieshows "Sterkste man van Nederland"
Samen met de hoofdsponsor Flex-in (uitzendbureau) zijn er demonstratie shows met "de sterkste van Nederland". Enkele onderdelen zijn Truck pull - Stones of strenght - Deathlift en Wheel flip, hiervan kunnen bezoekers een aantal onderdelen zelf proberen.
Live-muziek
Op de dag zal er muziek te horen worden gebracht met invulling van een aantal artiesten die live optreden en afgewisseld worden met een DJ (Allround).
Vuuruur
Voor dat s'avonds de grote uitrit begint zal er nog een vuuruur gehouden worden met de aanwezige deelnemers.
Verder zijn er nog een aantal activiteiten voor kinderen aanwezig, zoals een draaimolen en radiografisch bestuurbare auto's.
Ben er misschien een beetje laat mee maar lijkt me wel een leuk festival en het is weer een keertje wat anders...
Ik wou ons dan van het weekend gaan opgeven als er meer mensen zijn die mee willen... Ik ga er zowiezo naar toe...