|
Post by cinqy on Jan 30, 2008 19:50:30 GMT 1
ey ik had een vraagje aan jullie ;D . ik wil namelijk een jap style uitlaat eronder laaten gooien die bij carloco vandaan komt maar wil hem ook laaten monteren maar dit word de eerste x dat ik iets bij hun laad doen dus heeft iemant ervaringen met de kwalitijd die ze leveren??? ik hoor het zeer graag mvg prima grey
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 30, 2008 20:32:24 GMT 1
heb op andere forum's allemaal slechte dingen gelezen over carloco met betrekking toto spuiten en monteren van bumpers, dus zal bij uitlaten ook nie veel anders zijn denk ik. ik kan je zelf jora in oudgastel aanbevelen www.jora.nlzei hebben bij mij de uitlaat gehangen, was zo gebeurt en netjes recht en goed vast, zoals het hoort dus, zeer profesioneel. Ze kunnen daar ook gewoon alles bestellen. is zeker een aanrader. Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 30, 2008 20:34:08 GMT 1
NIET DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 30, 2008 20:36:17 GMT 1
hahas lijkt me duidelijk;) haha
|
|
|
Post by cinqy on Jan 30, 2008 21:56:56 GMT 1
ok tnxs voor de waarschuwingen ben blij dat ik jullie jullie mening heb gevraagt anders had ik er gewoon heen gegaan ik wis dat tie met spuiten niet te vertrouwen was ja maarja wis niet dat het hellemaal een slechte was maarja tnxs en wie bevellen jullie me wel aan in de omgeving rotterdam?? remco miss
mvg prima grey
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 31, 2008 17:57:44 GMT 1
ja das een goeie omg rotterdam, daar ken k nix
nogmaals jora in oud gastel (bij roosendaal) vind ik persoonlijk een hele goeien en volgensmij kan je der ook savonds terecht is alleen op zaterdag al om 12.00uur dicht en dat vind ik wel een beetje jammer, maarjah.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 31, 2008 18:40:28 GMT 1
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 31, 2008 19:17:22 GMT 1
|
|
|
Post by stanley on Jan 31, 2008 23:50:39 GMT 1
Tijn heb je al iemand gevonden?laat me ff weten anders gaan we ff samen volgende week ja tog?vraag ik ff vrij komt goed bel me ff ik pm je LATA
|
|
|
Post by psycho on Feb 17, 2008 11:04:32 GMT 1
carloco heb ik eigenlijk ook niet zo heel erg veel goeds over gehoord... sterker nog auto's gezien die volledig verkracht zijn en tot staal kaal moesten... ik kan je wel vertellen dat er in Arkel een nieuw bedrijf zit wat zich in de toekomst steeds meer gaat richten op ons soort auto's. Momenteel moet hij van de grond komen maar de werkplaats enz is volledig ingericht op verlaagde auto's enz. Met vanaf morgen als het goed is verlengde oprijdplaten voor de brug enz enz. Voor meer info kun je ff kijken op www.vanbruggenautos.nlgrtz psycho
|
|
|
Post by erwin on Feb 29, 2008 12:10:14 GMT 1
dan kun je nog beter naar de gamme rijden voor een blik verf en een roller...dat is dan nog netter hahaha
|
|
|
Post by mikey on Mar 2, 2008 13:17:18 GMT 1
hey die van bruggen kan ik ook wel eens naartoe gaan voor het dadelijke spuitwerk en laswerk aan mijn achterklep
mzzl mikey
|
|
|
Post by meller on Mar 7, 2008 9:57:16 GMT 1
voor uitlaten ga ik altijd naar klippel in sprundel daar ben ik dik te vreden over en leverd goede kwaliteit grtz
|
|
|
Post by patrickprelude on Mar 7, 2008 18:50:54 GMT 1
ik haal een uitlaat en die zetten we der zelf onder me maat is lasser die last alles ook custum potjes maakt die zwaar relaxt ik hoef er niet ver voor uit de deur voor een uitlaat te lassen
|
|