|
Post by paul106gti on Jul 17, 2011 8:37:59 GMT 1
!REDWIRE CHARITY DAY GAAT DOOR!! !!FUCK THE TROUBLES...LET'S START THE PARTY!! Na overleg met de organisatie hebben wij als nog besloten ons knalfeestje door te laten gaan, via deze weg wil ik iedereen weer van harte uitnodigen om je dikke ride snel aan te melden er zijn immers nog plaatsen over. De reeds opgegeven auto's zijn gewoon blijven staan in het systeem en deze hopen we dan ook weer te mogen verwelkomen! BE THERE!!!YOUR REDWIRE... Voorlopig programma: - VIP photoshoot entrance. - top 10 show and shine - best off engine 1/2 - best off wheels - best off girl - best off show 1/2 - best off ice - best off custom 1/2 - best off paint - best off club Voor 2011 hebben wij tevens , bij voldoende intresse , plaats voor een selectie oldies en ratstyle wagens uiteraard met de WOW-factor met de volgende rand activiteiten die dag: - autotrek - kermis - kinder activiteiten - sanitair en horeca gelegenheden meer impressies in de gallery van 2010: Redwire charityday2010 Het betreft net als voorgaande editie een selectie meeting met plaats tot +/- 120 auto`s. We houden jullie tijdig op de hoogte wanneer de inschrijving van start gaat. Dit jaar willen wij nog groter uitpakken en zijn wij bezig met extra programma onderdelen. Bij vragen over dit evenement of sponsor mogelijk heden kunnen jullie ons bereiken op onderstaande contacts: Organisatie: Tim Timmermans/Marvin Meijs redwireracing@gmail.com t.n.v. charityday-2011 www.redwireracing.com
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 25, 2011 10:15:42 GMT 1
Inschrijving is al een tijdje bezig !!!
Dus als er nog mensen willen dan zou ik maar opschieten............
|
|
|
Post by mikey on Jul 25, 2011 17:06:51 GMT 1
ga jij erheen dan? dan ga ik me ook inschrijven mzzl mikey
|
|