|
Post by DIAMO!! on Jun 14, 2011 20:07:41 GMT 1
|
|
|
Post by crxdelsol on Jun 14, 2011 21:15:16 GMT 1
De Pinkstermeeting 2011 By car Madness & Carshop-Exclusive: 13-06-2011 eindelijk was het dan zover de pinkstermeeting ging weer van start naar maanden van voorbereidingen. Na om 6 uur te zijn opgestaan zijn we gelijk begonnen met het opbouwen van alles oa Partytenten,Stands,afval containers plaatsen enz nadat dat klaar was hebben we nog het nodige besproken van wat er allemaal moest gebeuren die dag op gebied van jurering,auto's plaatsen,verkeers begeleiding enz en rond ongeveer half 10 kwamen de eerste clubs al aanrijden en rond half 11 11uur begon het storm te lopen de een na de andere club kwam aan rijden en via beiden ingangen dus dat was nog wel even een geren en geregel maar het is gelukkig allemaal goed gekomen en iedereen stond op een gegeven moment op zijn/haar plaats daarna had ik even de tijd om even een klein rondje te lopen om te kijken hoeveel moois er stond maar aangezien het al bijna 13:00 was ben ik gauw weer naar voren gehold want het was tijd voor de onthulling van Tjitte zijn nieuwe trots de Toyota Supra en wat een plaatje is het geworden zeg erg mooi gebouwd tjitte en voor de mensen wie er niet bij waren dit is hem dan : Naar de onthulling kon ik gelijk weer naar voren want er kwamen nog wat laatkomers aan en naardat die naar hun plek waren gewezen kon ik eindelijk een goed rondje lopen en dat heb ik ook gedaan en wat een opkomst zeg er stond echt van alles wat van compleet uitgebouwde wagens tot mooie Amerikaanse voertuigen tot Rat Look auto's tot motoren en heb zelfs nog een hele oude oldtimer gezien naar helemaal rond te zijn gelopen was het tijd voor de prijsuitreiking hier maakte ik me een beetje zorgen om omdat van 20 bekers naar 63 bekers een heel verschil is en daar komt heel wat bij kijken op gebied van jureren en zeker als er zoveel deelnemers zijn maar maar de jury heeft erg hard gewerkt aan deze moeilijke klus en het is uiteindelijk allemaal goed gekomen:D daarna ging iedereen naar huis en zijn we met zijn alle begonnen om alles opteruimen en daarna hebben we gezellig met zijn alle gegeten en nagepraat over onze meeting en de dag af gesloten:D wij willen iedereen bedanken voor de komst,gezelligheid en medewerking:Car Madness,Vrienden,buurt en natuurlijk ook alle andere clubs en mensen voor deze super leuke en gezellige dag:D Op Naar de pinkstermeeting 2012 ! Een paar voorbeelden van wat er te zien was: Compleet uitgebouwd: Amerikaanse voertuigen: Rat Look: Motoren: Oldtimer: Met Vriendelijke Groet, Mike Tuytjens Aka Crx Del Sol..[Car Madness] Carshop-Exclusive Team Foto's en filmpje vanuit ons verschijnen zo spoedig mogelijk nog een paar van jullie club:
|
|
|
Post by mikey on Jun 14, 2011 22:00:13 GMT 1
de meeting was zeker wel geslaagd!!! volgende keer weer
mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Jun 15, 2011 19:08:26 GMT 1
dikke foto's mensen...
|
|
|
Post by skitzo on Jun 15, 2011 20:12:48 GMT 1
meeting was wel aardig..
alleen gvd geen koffie?? oei echt een gemiste kans
|
|
|
Post by crxdelsol on Jun 15, 2011 22:11:37 GMT 1
|
|
|
Post by skitzo on Jun 16, 2011 0:28:23 GMT 1
gvd ben ik nog geweest niks gezien
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 16, 2011 7:39:39 GMT 1
|
|
|
Post by ronald on Jun 16, 2011 18:58:24 GMT 1
Leuk wel. er komen steeds meer foto's boven drijven... Keep them coming
|
|
|
Post by mikey on Jun 24, 2011 17:42:35 GMT 1
ik zal binnenkort ff de pics erop knallen die ik gemaakt heb
mzzl mikey
|
|
|
Post by eric on Jul 5, 2011 13:28:48 GMT 1
waar blijven die pics dan mikey haha hadden jullie ook die fotos genomen van onderweg of niet
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on Jul 5, 2011 17:43:43 GMT 1
die komen eraan, maar heb het nu ff zo druk dat ik niet zoveel tijd erin kan steken maar ga mijn best doen om het zo snel mogelijk te regelen
mzzl mikey
|
|