|
Post by the berie on Feb 4, 2007 22:27:10 GMT 1
yoyo. ik wil as donderdag/vrijdag (of de week erna)ff een mugenfilter hale bij showoff hier in rijen.
Alleen zit met een vraagje aan mijn bestaande filter zit een of ander wazig stekkertje vast. ik heb al ff samen met ruud gekeken. maar hebben GEEN idee waar dit voor dient. en heb geen zin om het er zo maar vanaf te rukken.
Ik kan het natuurlijk wel ff vrijdag of volgende week aan showoff vragen. Maar ik dacht ik kan het net zo goed hier ff op het forum vrage want misschien zijn er mensen die het hier ook wel weten.
thanks
|
|
|
Post by dano on Feb 5, 2007 22:14:30 GMT 1
volgens mij bedoel je een vacuum slangetje , bij mij zat ie er ook op maar heb m weggedonderd , je kan bij show off ook een buizenset halen waar zo,n aansluiting opzit zodat je je slangetje weer terug kan doen
|
|
|
Post by spooks on Feb 6, 2007 20:38:35 GMT 1
een foto wil wel ff helpen maar ik denk dat dat met je koude/warme lucht te maken heeft.post ff een foto das makkelijker. grtz michel aka spooks
|
|
|
Post by the berie on Feb 7, 2007 8:58:00 GMT 1
yo, ik zal morgen ff een foto ervan maken. want hij staat nu nog bij de spuiter/schadehersteller
|
|
|
Post by the berie on Feb 7, 2007 22:35:38 GMT 1
foto's:
|
|
|
Post by matheeuwissen on Feb 7, 2007 22:58:02 GMT 1
ik dnek dat het een vacuumslang is ja let wel op dat die kabel die naar je luchtfilter bak loopt hoogstwaarschijnlijk de luchtstroom meet. dus die moet je wle ergens tussen zien te krijgen zodat je CPU weet hoeveel benzine hij in moet spuiten
|
|
|
Post by matheeuwissen on Feb 7, 2007 23:01:49 GMT 1
het gaat dus om deze sensor
|
|
|
Post by the berie on Feb 8, 2007 17:39:41 GMT 1
ja klopt daar gaat t om, heb geen idee hoe ik die terug zou moeten plaatsen als ik filter koop btw
|
|
|
Post by matheeuwissen on Feb 8, 2007 18:42:50 GMT 1
je zou mischien een gat in de aanvoer buis of slang kunnen boren en die sensor erin vast lijmen ofzo. ik kan niet goedfzien hoe de sensor zelf eruit ziet
|
|
|
Post by marcel325 on Feb 17, 2007 17:09:39 GMT 1
Volgens mij is het de temperatuursensor voor de temperatuur van de buitenlucht
|
|
|
Post by ricow on Feb 27, 2007 14:36:55 GMT 1
het is niet de temperatuursensor voor de buitenlucht het is je inlaatluchttemperatuur sensor. gewoon een gaatje in je buis boren, met een rubbertje (van de plaatselijke bouwmarkt) het ding klem erin proppen en klaar is universal-designer!
|
|
|
Post by the berie on Feb 28, 2007 23:18:48 GMT 1
yo bedankt ricow! goede informatie
|
|
|
Post by ricow on Mar 1, 2007 16:06:46 GMT 1
maar je wil je filter dus op de originele plaats houden? waarom fabriceer je er dan gelijk geen cold air intake van op een plaats voor bij de grill? dan zijn de prestaties ervan ook gelijk wat beter...
|
|
|
Post by christiaan on Mar 26, 2007 14:46:26 GMT 1
Is het al gelukt zit hij er al op..?? of nog niet..??
Gr christiaan
|
|
|
Post by littlejay on Jul 30, 2007 16:42:28 GMT 1
hey mensne zie dit nu pas maare dat is je lucht massa meter;) enne die kan je gweoon terug plaatsen op je aanzuig buis kwestie van gaatjuh boren en terug plaatsen zonder dit loopt je motor wat ongeregeld en gaat hij pingelen dit zorgt ervoor dat je de juiste lucht brandstof verhouding heb en dus bij kouder weer minder lucht en bij warm weer meer gr jurgen
|
|