|
Post by skitzo on Mar 27, 2011 20:48:07 GMT 1
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 28, 2011 14:17:33 GMT 1
DAMN......... wat een werk !!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 28, 2011 16:20:08 GMT 1
Das idd. zeker wel een flink project. Komt straks wel aardig van z'n plek af denk ik zo.
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Mar 28, 2011 19:16:30 GMT 1
Wat een gek joh! Respect voor al het werk! En lopen zal hij straks zeker..
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 28, 2011 20:49:22 GMT 1
Zeker leuk. En van zijn komen zal ie zeker!!
|
|
|
Post by mikey on Mar 29, 2011 8:15:09 GMT 1
fuck zeg dat is een machine waar iedereen eerbied voor moet hebben
mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 1, 2011 6:55:51 GMT 1
Mooi project! Echt..! Nu zullen de bouwers ongetwijfeld meer kennis hebben van motoren dan ik... Alleen zet ik wel mijn vraagtekens bij de positie van de luchtfilters..zo net naast de turbo...zo'n ding wordt bloedheet..! En, maar het kan aan mij liggen... Ik dacht op een foto te zien dat de linker luchtfilterbuis een andere lengte heeft dan de rechter.. Lijkt me ook niet helemaal optimaal... Of najah, ik weet dat de lengtes van de buizen op een uitlaatspruitstuk even lang moeten zijn om optimaal te werken.. kan me voorstellen dat dat bij het aanzuigen van de lucht ook zo is.. Nu snap ik ook wel dat je iets moet doen vanwege het ruimtegebrek enzo.. Maar het kan volgens mij allemaal nog net wat optimaler als het gaat om luchttoevoer.. +, dat shutbord zo uit een strakke plaat maken.. heeft dat ook geen nadelig effect op de sterkte van het bord..? een stalen plaat met bochten en hoeken is vaak steviger dan een rechte plaat.. toch..? Maar verder ben ik wel benieuwd naar specificaties als de auto helemaal af is
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 1, 2011 7:00:47 GMT 1
Sowieso lijkt me dat de auto het moeilijk gaat krijgen met koeling... Kijk die intercooler... en de buizen ernaartoe... zo ontzettend dicht bij de turbo's allemaal... Maargoed, zoals ik al zei... ik ben niet heel erg thuis in motortechniek.. ik ken wat principes en uitgangspunten... En daar baseer ik mijn vraagtekens dus ook op.. Ik zou alleen geprobeerd hebben op de een of andere manier toch een FMIC of topmount intercooler te bouwen..
|
|
|
Post by Pino on Apr 1, 2011 13:22:03 GMT 1
In dit geval heeft een front mouth intercooler ook niet erg veel nut. Eer dat de lucht weer terug is bij de motor is de lucht ook weer warm geworden. Voor een grote topmount is al helemaal geen plaats. De intercooler die ze nu gebruiken is het meest optimale volgens mij, ook omdat deze water gekoeld is zag ik. Dat bij het ene luchtfilter de buis wat langer is is niet erg, ze moeten wel omdat het blok verder naar een kant ligt. Ik zou alleen wel intakes in de schermen maken om rijwind bij de filters te krijgen. Heb erg veel respect voor de bouw van dit project want tering wat een werk
|
|