|
Post by speeddemon on Oct 6, 2006 20:31:29 GMT 1
Ik zal ook maar eens vertellen wat er allemaal aan tuning aan mijn auto is gedaan, en wat ik aan de auto WIL doen.
lijstje:
- spaghetti spruitstuk 4-2-1 - katvervanger (auto is van 1990, dus apk goedkeur:P) - carbon eindpijp - cold air intake system. (dus met aanzuigbuis en al) - tenzo R gegroefde en geperforeerde remschijven (nu nog alleen voor)
Wat ik nog wil gaan doen:
- brandstofdrukregelaar - veerpootbruggen - grotere injectoren - lichtmetaal vliegwiel - race koppelingset
- en misschien OOIT, motor reviseren en turbo project.
Jah, het is een oude auto...Jah, het gaat allemaal heel veel kosten, nee...dat geld heb ik nog niet. Maar ik ben wel van plan in de loop van de tijd de crx tot in alles op te knappen...Dus wie weet.
Ik hoop i.i.g dat ik de auto nog lang als hobbyproject kan houden! Maar de tijd zal het leren.
grtz,
Ruud
|
|
|
Post by christiaan on Nov 9, 2006 20:25:07 GMT 1
Hey ruudje maar je hebt door dat het steeds lkkrder gaat met je wagentje he dusja ik heb het gezegt dat hij masterlijk gaat worden Succes verder Gr christiaan
|
|
|
Post by huibke on Dec 5, 2006 20:59:04 GMT 1
Succes ermee.. ik moet eerlijk zeggen dat ik de projectjes met oudere auto's altijd leuker vindt dan die nieuwere bakken dus keep us updated
|
|
|
Post by christiaan on Dec 10, 2006 9:42:38 GMT 1
Ja huibke daar heb je wel gelijk in. Dan moet je tenminste nog een bietjj moeite doen om spullen te vinden dat is ook het leukste nie dat je in 1x alles hebt voor je wagen.
Gr christiaan
|
|
|
Post by spooks on Jan 26, 2007 16:59:42 GMT 1
pics please ik zie graag foto's van hoe het eruit ziet.
|
|
|
Post by christiaan on Feb 8, 2007 17:55:47 GMT 1
Ruudje waar blijven die foto's?!?!?! Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Feb 8, 2007 18:31:27 GMT 1
Foto komt als m'n gezandstraalde kleppendeksel er op zit!! heb alleen dat kleppendeksel nog niet hier, zal binnenkort wel komen denk ik!
|
|