|
Post by ozzy11 on Mar 10, 2011 16:46:09 GMT 1
Heeft er iemand of ken iemand iemand die nog Pokémon of magic kaarten heeft voor mijn broer. Die is er gek van dus als je iets over of te koop heb let me know
X oz
|
|
|
Post by dennist on Mar 10, 2011 19:11:31 GMT 1
Uhm, + 6000 magic kaarten voldoende Heb hier nog een hele grote sporttas volstaan.. Die staan denk ik al een jaar of 8 weg te stoffen. Voor een goed bod zijn ze voor hem. Heb vooral kaarten van ong 1998 tot ik denk 2002. Zit van alles tussen, Ook behoorlijk wat rare's en gefoliede kaarten, en enkele collectors boxen. Hij mag ze ook best een keer komen bekijken op zijn gemak als ie wil. Alleen wel van te voren aangeven aangezien ze ergens bij mijn vader op zolder staan Dan pik ik ze een keertje op Ik verkoop ze alleen wel t liefste in een keer... groeten Dennis
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 14, 2011 9:44:06 GMT 1
Noem maar een reëel bedrag dan wil me broer gerust een keer komen kijken.
|
|
|
Post by dennist on Mar 14, 2011 10:49:48 GMT 1
Oef,
ik denk dat dat echt een kwestie van bieden is... heb momenteel alles op marktplaats staan met een minimum startbod van 300.- Dus dat geld ook gewoonvoor je broer.
Laat maar weten, ik heb gisteren gelijk de tas met kaarten mee naar huis genomen. Dus die staat nu on zijn geheel hier.
Groeten Dennsi
|
|