|
Post by mikey on Jul 5, 2011 19:15:47 GMT 1
juist niet met de tekst vele prijzen trekt je misschien meer
mzzl mikey
PS: ff voor de duidelijkheid, ik heb van iedere showauto een foto meegezonden en heb er niets mee te maken dat mijn auto erop staat
|
|
|
Post by skitzo on Jul 5, 2011 20:35:48 GMT 1
mikey, wil je mij even de gegevens voor de meet doorsturen zoals de prijzen enz. dan ga ik ook even wat in elkaar flanzen... my opinion... vindt de flyer nogal magertjes ogen. en ook dat zijn dingen waar ik persoonlijk wel op let
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 5, 2011 21:42:07 GMT 1
DAMN jullie weten wat Marco voor flyers kan maken heej !!!!! Had een gil gegeven :S
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 6, 2011 9:42:04 GMT 1
dat hadden ze misschien wel eens kunnen doen ja ...
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 6, 2011 10:56:39 GMT 1
dat hadden ze misschien wel eens kunnen doen ja ... zeker wel !!! Dan hadden we een prof. flyer gehad !!!
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 6, 2011 11:37:08 GMT 1
Ik hou het iig in de gaten dennis voor een volgende keer! het is nu beetje een zootje omdat er nu 2 partijen aan het regelen zijn en die meeting organiseren
|
|
|
Post by mikey on Jul 6, 2011 19:34:25 GMT 1
mensen, deze flyer wordt gemaakt door iemand gemaakt die via ap-banden is geregeld en ik heb nu een andere layout gekregen en ik weet dat marco dat ook kan en hij mag er gerust eentje maken en dan kiezen we gewoon uit de beste,maar dan moet het eigenlijk wel op korte termijn gebeuren want de flyers moeten snel uitgedeeld gaan worden, maar als marco een mooie kan maken en we kiezen voor die, waar gaan we ze dan laten drukken enzovoort, want er zijn er rond de 10.000 nodig om goed uit te kunnen delen. Dit is de 2e opzet: mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Jul 6, 2011 20:25:54 GMT 1
ziet er al beter uit. maar de zeer veel prijzen zou ik weghalen, is net of het uitverkoop is. beter iets neerzetten, van 60 bekers in diverse catagorien. of iets in die richting
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 7, 2011 7:08:34 GMT 1
Er komt heel snel een andere flyer !! Marco is er al mee bezig
|
|
|
Post by Pino on Jul 7, 2011 15:54:02 GMT 1
Ik kan tasjes regelen op het werk, zal ik er rond de 250 meenemen?
|
|
|
Post by mikey on Jul 7, 2011 18:17:42 GMT 1
jah dat is zat pino, want ik hoorde dat erwin er ook nog een aantal had liggen alvast bedankt allemaal voor de inzet
binnenkort ff een vergadering
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Jul 8, 2011 3:41:25 GMT 1
kak... dan zit ik op mallorca. dan is de glanza replica inmiddels wel klaar btw over de flyer, die hele ster met 'zeer veel prijzen' is in mijn ogen een beetje sjonnie achtig... en de saxo van mikey tussen de benen van dat vrouwtje kan echt niet
|
|
|
Post by mikey on Jul 8, 2011 21:37:43 GMT 1
hahaha die saxo lijkt te veel op zijn baasje, moet ook alles van dichtbij bekijken he!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Jul 13, 2011 19:46:07 GMT 1
Ik hou het iig in de gaten dennis voor een volgende keer! het is nu beetje een zootje omdat er nu 2 partijen aan het regelen zijn en die meeting organiseren Paul, Vind dit een beetje een vervelende reactie, wij doen ons best iets op poten te krijgen echter is het lastig om een vergunning te krijgen, dit is door de zware inspanning van AP banden toch rond, wij werken ik goed overleg met hun. Het aanbod voor het eventueel maken van een flyer werd door ons dan ook gewaardeerd, graag iets meer waardering voor de hulp die we krijgen, en als je niet weet wat er speelt mbt. de meeting, graag ook geen conclusies trekken en hier posten Bedankt,
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 13, 2011 21:03:01 GMT 1
Ik hou het iig in de gaten dennis voor een volgende keer! het is nu beetje een zootje omdat er nu 2 partijen aan het regelen zijn en die meeting organiseren Paul, Vind dit een beetje een vervelende reactie, wij doen ons best iets op poten te krijgen echter is het lastig om een vergunning te krijgen, dit is door de zware inspanning van AP banden toch rond, wij werken ik goed overleg met hun. Het aanbod voor het eventueel maken van een flyer werd door ons dan ook gewaardeerd, graag iets meer waardering voor de hulp die we krijgen, en als je niet weet wat er speelt mbt. de meeting, graag ook geen conclusies trekken en hier posten Bedankt, Oke Erwin!
|
|