|
Post by suprakubus on Feb 3, 2011 17:33:24 GMT 1
Iemand toevallig ervaring met boetes bij de oosterburen? Ik kreeg vandaag opeens brief binnen met verhaal ik ergens 27km/h te hard heb gereden op de 3. Maar staat geen bedrag of niks bij, alleen een formulier om te reageren Verrekte Duitsers ook altijd, baal best wel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 4, 2011 14:17:39 GMT 1
Ons pa heeft er wel eens eentje gehad daar in mofrika maar stond gewoon een bedrag op en een foto van z'n eigen kop ook nog eens. Haha. Beetje raar dat er geen bedrag of niks op staat dan.............
Grtzzz
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 4, 2011 17:30:24 GMT 1
Ben je daar wel geweest Dan? ;-) volgens mij moeten ze eerst een bevestiging hebben dat jij dat bent geweest als het boven een bepaalde snelheid was... Mzzl matty
|
|
|
Post by Pino on Feb 4, 2011 20:30:12 GMT 1
Niet reageren, dan kennen die kuilengravers ook geen geld vangen!
|
|
|
Post by suprakubus on Feb 5, 2011 19:27:31 GMT 1
Jaaa probleem is dus, ik was aan het werk, moest naar Frankfurt. Dus ze zullen eerst wel een brief naar m'n baas gestuurd hebben wie op dat moment met die auto daar reed.. En dat was ik. Dus ze hebben al bevestiging dat ik het was.. En ik sta ook keihard met me lamme bakkes op de foto
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 6, 2011 21:45:49 GMT 1
Anders moet je even aan je baas vragen hoe of wat nu precies, die zal er dan misschien wel meer van weten..........
Grtzzz
|
|