|
Post by Pino on Apr 10, 2011 12:43:44 GMT 1
Dat is goed dan kom ik ook eerst naar Ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 11, 2011 22:40:06 GMT 1
Zal kubus ook even op de hoogte stellem, dan sluiten wij ons daar ook bij aan denk ik. Enig idee hoelaat? Mzzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 12, 2011 8:54:30 GMT 1
10.30 Start eerste deelnemer bij de Ferrari Bodyshop En voor die tijd wil ik daar nog ergens mijn Auto vol tanken met V-power !!
kheb alleen geen idee hoelang het rijden is naar die startlocatie....
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 12, 2011 11:44:50 GMT 1
Ik stel voor lekker op tijd. Op het gemakje daarheen. Ff tanken daar in de buurt en wat eten.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 12, 2011 12:07:12 GMT 1
Gezien de gegevens verstrekking niet zo heel goed is heb ik maar even gegoogled naar die Ferrari bodyshop en volgens mij zit die op dit adres: Ferrari Bodyshop Cannenburgerweg 57G 1244 RH 's-Gravenland
de reistijd vanaf mijn huis is exact 1:00 uur rijden !!!
Dussss hoelaat zijn jullie dan bij mij !?
|
|
|
Post by erwin on Apr 12, 2011 22:18:17 GMT 1
bericht geving is idd KUT
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 13, 2011 8:45:03 GMT 1
Doen wij trouwens mee met dat kaartlezen of is dat gewoon een cursus lezen .... Boom roos vis vuur mus Pim enz enz Acht uur bij Dennis dan?
9.00 Introductie kaartlezen (indien hiervoor ingeschreven) 10.30 Start eerste deelnemer bij de Ferrari Bodyshop 13.00 Lunch bij Residence Rhenen 17.00 Aankomst eerste deelnemer bij Eltink Projectmeubilering 17.05 Start speciale test tussen de bureaustoelen 18.00 Italiaans buffet door Taat & Friends Catering 20.30 Prijsuitreiking en overhandiging cheque aan Villa Joep
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 13, 2011 12:56:17 GMT 1
Ik meen me te herinneren dat Erwin wel die introductie kaartlezen doet.... Maar gezien ik het geheugenlijk vermogen van een mini goudvis heb weet ik dat niet zeker meer !!!
Verder vind 08:00 uur best hoor...... Dan kunnen we lekker op ons gemak daarheen touren !!
|
|
|
Post by erwin on Apr 13, 2011 15:30:39 GMT 1
jha ben alleen vergeten dat te betalen dus ja hahaha... denk dat ik niet mee doe pwhahaha
is 8 niet heel vroeg? sta je daar om kwart over 9 he.... ik hoort het wel
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 13, 2011 21:23:20 GMT 1
8 uur bij Dennis. Bakkie pleur, half negen weg. + 1 uur rijden + Tanken en eten bij tankstation is denk ongeveer 10 uur daar.
Dat half uurtje eerder uit bed merk ik niet dus wil ik liever alles op gemak doen ipv net wel net niet op tijd.
X O
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 14, 2011 7:07:12 GMT 1
Beste Deelnemer aan de eerste Linkedin Classic Rally 2011, Nog minder dan vier dagen en dan staan bijna 70 bolides aan de start van de eerste Linkedin Classic Rally 2011. Een ongekend groot aantal wat natuurlijk alleen maar goed is voor het goede doel, te weten Villa Joep. In deze mail ontvangt u de laatste aanwijzingen voor een geslaagde dag. Uw aankomst U kunt zich maximaal 60 minuten voor de ideale starttijd melden. Graag niet eerder gelet op het grote aantal deelnemers, de capaciteit van de parkeerplaats bij de start en kleine toevoer- en afvoerweggetjes in de buurt. Bij aankomst zal u worden opgevangen door iemand van de organisatie. Deze zal u in slagvolgorde laten opstellen, dus rekening houdend met uw starttijd. Bijzonder reglement Als bijlage treft u ook het bijzonder reglement aan. Neem dit goed door. Vanzelfsprekend kunt u voor de start hier ook nog vragen over stellen. Financiële aspecten Van een aantal deelnemers hebben wij nog geen betaling ontvangen. Al deze deelnemers hebben een herinnering per mail vanavond ontvangen. Dit bedrag dient voor de start ontvangen te zijn, bij voorkeur per bank anders kan het contant meegenomen worden. U wordt aangeraden om wat extra contanten mee te nemen. Niet alleen voor het goede doel, maar ook voor de extra consumpties op bijvoorbeeld de finishlocatie. Iedereen krijgt drie consumptiebonnen als onderdeel van de deelname, extra bonnen zijn ter plekke verkrijgbaar a 2,50 euro. DVD met foto's Een aantal vrijwilligers nemen die dag professionele foto's van u, uw teamgenoot en uw auto in actie. Al deze foto's zullen wij op DVD zetten en een aantal weken na de rally ter beschikking stellen. Deze DVD's kosten 15 euro, hetgeen ook weer geheel ten goede komt aan Villa Joep (uiteraard). Navigatiecursus Maarten van Lith zal de ochtend voor de start een navigatiecursus verzorgen. Deze cursus begint om 9 uur en duurt ongeveer een uur. Inmiddels hebben wij al een groot aantal deelnemers voor deze cursus, allen die met grote voorkennis, herstel: goede voorbereiding aan de rally beginnen. Mocht u zich nog niet hebben ingeschreven maar wel willen deelnemen kan dat door ons even een mailtje te sturen. De kosten voor deze cursus bedragen 25 euro en gaan uiteraard naar Villa Joep. Hebben wij al een foto van uw auto? Indien u nog geen foto van uw auto heeft ingestuurd (check deze pagina voor alle foto's en deelnemers), dan graag nog voor donderdagmiddag 16 uur. Tot slot Meer informatie vindt u ook terug op onze site: www.linkedinrally.nl. Houd deze site de komende dagen in de gaten voor de laatste stand van zaken. Als u verder nog vragen heeft horen wij deze graag. Succes met het poetsen van uw auto en de andere laatste loodjes voor komende zondag! Vriendelijke groeten, De organisatie van Linkedin Classic Rally 2011 Cees Huisman Maarten van Lith Jan-Carel Redelé
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 14, 2011 8:55:44 GMT 1
Tis ongeveer 45 min rijden naar Dennis vanaf mij via A16 dus om kwart over 7 rijden we weg vanaf mijn thuis breda. Dus houd 7 uur aan dan hoeft niemand te wachten
X o
Grappige regels linkin rally: 1.2. Minimaliseer de overlast voor omwonende ..... Ja is goed ... Ik zal me uitlaat vervangen 1.4. Het overschrijden van de maximum snelhijd lijdt onherroepelijk tot uitsluiting.... Ik zal netjes schakelen bij 2500 toeren ...en me inhouden...
|
|
|
Post by Pino on Apr 14, 2011 10:11:24 GMT 1
Tis ongeveer 45 min rijden naar Dennis vanaf mij via A16 dus om kwart over 7 rijden we weg vanaf mijn thuis breda. Dus houd 7 uur aan dan hoeft niemand te wachten X o Grappige regels linkin rally: 1.2. Minimaliseer de overlast voor omwonende ..... Ja is goed ... Ik zal me uitlaat vervangen 1.4. Het overschrijden van de maximum snelhijd lijdt onherroepelijk tot uitsluiting.... Ik zal netjes schakelen bij 2500 toeren ...en me inhouden... Hahaha wat omwonende laat die 3inch pijp maar is horen ;D Gaat goed komen, ik zorg dat ik om 7 uur bij Ozzy ben
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 14, 2011 10:59:35 GMT 1
50 km per uur in zijn 4e versneling toch !?
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 14, 2011 11:24:05 GMT 1
Nee 2,5 inch Pino. 3 inch is pas bij 400 pk nodig en 2,5 inch maakt meer geluid dan 3 inch.
50 in z'n 4 gaat niet. Dan staan die kleppen te trillen dan lijkt net of ik een subwoodef in me auto heb staan. Haha
Maar wel altijd netjes laten uitrollen en bij het stoplicht het contact uit.
|
|