|
Post by erwin on Jan 21, 2011 20:20:50 GMT 1
Hey mensen, Erwin gaat weer iets nieuws proberen!! Ga deelnemen aan een classic ralley samen met mn broer!! heb er echt super veel zin in! dus iedereen die een oldtimer ken fixen MEE DOEN.... is ook zeer zeker voor een goed doel!! namelijk kinderkanker!! Check www.linkedinrally.comGreetzz erwin
|
|
|
Post by skitzo on Jan 21, 2011 22:08:17 GMT 1
zo langzaamaan heb jij nogal wat nieuwe dingen geprobeerd goed initiatief kerel, als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel
|
|
|
Post by skitzo on Jan 21, 2011 22:10:57 GMT 1
piel pleur der wel ff een foto bij op de site dan
|
|
|
Post by mikey on Jan 22, 2011 8:39:04 GMT 1
misschien is het leuk om met de club daar te gaan kijken en langs een van de etapes te gaan staan om erwin te steunen als hij een oude ferrari op zijn klote geeft of een oude porsche. Erwin, doe hier maar eens wat meer info laten zien over de rallyetapes enzo. Wie gaan er mee? - mikey mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Jan 22, 2011 12:21:21 GMT 1
zodra ik iets weet komt het hier terecht
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 22, 2011 13:27:44 GMT 1
Leuk man.... en zeker voor een goed doel !!!!! als ik kan helpen LET ME KNOW !!!
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 23, 2011 14:35:54 GMT 1
is wel even het kijken waard! kan ik misschien wat mooie pic's maken van een toerende golf 1..... Wie gaan er mee? - mikey - Matty
|
|
|
Post by skitzo on Jan 23, 2011 15:41:49 GMT 1
ik gaat ook wel ff kijken denk Wie gaan er mee? - mikey - Matty - Cavin
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 23, 2011 17:16:56 GMT 1
Wie gaan er mee? - mikey - Matty - Cavin - Paul (ovb) Lijkt me ook wel leuk om te zien
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 23, 2011 17:33:23 GMT 1
Wie gaan er mee? - Mikey - Matty - Cavin - Paul (ovb) - Melvin (ovb)
|
|
|
Post by Pino on Jan 23, 2011 18:41:13 GMT 1
Ik ga ook wel mee kijken ;D Wie gaan er mee? - Mikey - Matty - Cavin - Paul (ovb) - Melvin (ovb) - Michiel
|
|
|
Post by erwin on Jan 26, 2011 22:00:46 GMT 1
Mensen mooi nieuws heb zojuist bevestigd gekregen dat aan de rally GEEN leeftijdslimiet zit! kort gezegt iedereen kan mee rijden!!!... in onze klasse zijn nog 6 start plaatsen vrij dus verzin ff snel of je dit leuk lijkt om te ervaren!! en zeker voor dit goeie doel!!
dit is de mail die ik ontvangen heb:
Beste Jarno,
Dank je wel voor de foto; ik zal 'm vanavond plaatsen. Er is géénleeftijdsgrens. Meedoen is het belangrijkste want dít goede doel verdientmeer aandacht!.
Prettige avond,Cees
DAN FF KORT WAT INFO EN KOSTEN ETC. aller belangrijkste de kosten gaan naar villa joep, deze stichting doet onderzoek naar kinderkanker....
je moet wel met 2 man zijn natuurlijk 1 stuurt 1 navigeert
INFO:
Het doel van de Linkedin Classic Rally is drieledig. Te eerste krijgt u een geweldige route zoals u van een klassieke rally mag verwachten. Daarnaast steunt u het goede doel Stichting Villa Joep. Tot slot heeft u tijdens en na de rally de mogelijkheid om te netwerken. Een klassieke rally zonder winstoogmerk. Kosten zijn € 100,00 per équipe (auto+2 personen).
Wat, waar en wanneer? De rally vindt plaats op zondag 17 april 2011 en start bij de Ferrari Body Shop in 's-Graveland (Hilversum). Als specialiteit is het snelste kunstwerk ter wereld aanwezig. Een Ferrari F355 beschilderd door de internationaal bekende kunstenaar Ton Pret.
Voor de liefhebber is er de mogelijkheid om een introductie in het navigeren te ontvangen. Deze navigatie-introductie wordt verzorgd door de SafetyFast!RallyClub (Maarten van Lith) en duurt een uurtje.
De rally start officieel vanaf 10:30u. U kunt inschrijven voor de Sport- of de Tourklasse. Tijdens de rally wordt u een lunch aangeboden en vervolgt u de route naar het eindpunt bij tIM Company in Beesd. U komt daar omstreeks 17:00u aan, waarna u wordt ontvangen met een welverdiend hapje en drankje.
Vlak voor het diner zal de debriefing plaatsvinden en -tussen de gangen door- de prijsuitreiking van de deelnemers. Na de prijsuitreiking zal door een BR-er (Bekende Rallyrijder) de cheque met de donatie aan Stichting Villa Joep worden overhandigd.
We heten u van harte welkom bij de Linkedin Classic Rally 2011!
Namens de organisatie,
|
|
|
Post by erwin on Jan 26, 2011 22:03:11 GMT 1
Inschrijven De Tourklasse De moeilijkheidsgraad in de Tourklasse zal voor iedereen toegankelijk zijn. Natuurlijk zitten er wat trucs in verstopt zodat de meer ervaren Tourklasse deelnemer voldoende uitdaging heeft. Maar de startende deelnemer hoeft zich geen zorgen te maken. Als u een truc mist dan merkt u daar niets van. U zult niet verdwalen. Bij elk traject geven we een exacte locatie aan zodat u met een navigatie systeem naar de start van het volgende traject kunt rijden om de route weer op te pakken. In deze klasse treft u onder andere de systemen bol-pijl, ingetekende lijn op kaart en ingetekende pijlen op kaart.
De Sportklasse Deze klasse is er speciaal voor de ervaren equipes. Goed construeren en goed opletten op het wegverloop zijn het devies. Net zoals bij de bekende Nederlandse rallies. U krijgt de bijvoorbeeld de volgende systemen voorgeschoteld: punten en pijlen op kaart (kortste en één na kortste route) en ingetekende lijn met barricades. Maar een blinde lijn of visgraat kunt u ook aantreffen in het routeboek.
Wat krijgt u daarvoor terug? koffie/thee ontvangst met een broodje lunch voor twee personen diner na afloop (op inschrijving met speciale aanbieding?) twee rallyschilden routeboek uitlegboek van de hele rally een aandenken aan deze rally
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 26, 2011 22:33:26 GMT 1
ik rijd niet zelf mee hoor... ik ga lekker plaatjes schieten ofzo... haha
|
|
|
Post by ozzy11 on Jan 26, 2011 23:22:13 GMT 1
Ik wil wel meedoen!
|
|