|
Post by erwin on Nov 22, 2010 16:48:30 GMT 1
Ey mensen, Hierbij ff filmpje van meeting van afgelopen meeting... www.youtube.com/watch?v=Y3g4cNHnZ3M2.23 ozzy met zn sub en op het eind die sukkels met die supra´s en dat met je koude non-turbo blok... eikels
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 22, 2010 17:06:46 GMT 1
jammer dat zulke eppo's het dan weer voor iedereen moeten verzieken... met het strepentrekken op iemand anders zijn terrein... Nu heeft de organisatie wel de kentekens genoteerd om met de terreinbeheerders te overleggen.. maar of ze daar dan wat mee opschieten is natuurlijk de vraag..
In het vervolg denken de beheerders wel een keer meer na voordat ze toestemming geven waarschijnlijk.. Als ik zo'n terrein had werden er dus ook geen meetings meer gehouden...logisch opzich.. Erg jammer..! Toen ik terug naar de 'binnenplaats' liep schrok ik er van..dat er zoveel strepen stonden..
Dan ben ik altijd erg blij dat de leden van Universalcars meer fatsoen hebben.. en zuiniger zijn op d'r eigen auto's... Dit heeft helemaal niets met liefde voor de auto's of de scene te maken!
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 22, 2010 18:26:08 GMT 1
wa ken jij preken zeg...!
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 22, 2010 19:03:06 GMT 1
Slap ouwehoeren... Daar studeer ik op he! Maar het is wél zo!
|
|
|
Post by erwin on Nov 23, 2010 8:13:33 GMT 1
jha ag... paar zulke meetings en je kan je lagertjes uit je katterpan vegen haha
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 23, 2010 13:29:59 GMT 1
Leuk speelgoed allemaal, jammer idd. dat er altijd van die mongols tussen zitten.
Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by daffy on Nov 23, 2010 18:51:14 GMT 1
jammer dat zulke eppo's het dan weer voor iedereen moeten verzieken... met het strepentrekken op iemand anders zijn terrein... Nu heeft de organisatie wel de kentekens genoteerd om met de terreinbeheerders te overleggen.. maar of ze daar dan wat mee opschieten is natuurlijk de vraag.. In het vervolg denken de beheerders wel een keer meer na voordat ze toestemming geven waarschijnlijk.. Als ik zo'n terrein had werden er dus ook geen meetings meer gehouden...logisch opzich.. Erg jammer..! Toen ik terug naar de 'binnenplaats' liep schrok ik er van..dat er zoveel strepen stonden.. Dan ben ik altijd erg blij dat de leden van Universalcars meer fatsoen hebben.. en zuiniger zijn op d'r eigen auto's... Dit heeft helemaal niets met liefde voor de auto's of de scene te maken! Na de eerste zin snapte ik het nier meer nee hoor, je hebt wel gelijk. Mooi terrein vind ik en gelukkig was er toestemming om er te staan maar dat zal snel voorbij zijn als ze daar iedere keer gaan gummen. MAAR het blijft wel leuk om te zien ;D
|
|
|
Post by mikey on Nov 28, 2010 13:26:21 GMT 1
ach mensen we hebben toch ff lol gehad en daar gaat het om. We hebben ook 1 ding geleerd en dat is dat je met een NON-TURBO supra ook kan gummen
mzzl mikey
|
|
|
Post by suprakubus on Nov 29, 2010 15:57:21 GMT 1
|
|