|
Post by Pino on Aug 28, 2008 19:51:30 GMT 1
Zoals jullie ook allemaal wel weten audio is verslavend dus mijn p2 woofer heeft plaats gemaakt voor een kist met 2 p2 woofers hij ligt er al in foto's volgen snel en nu weer op nieuw beginnen met inbouwen haha
|
|
|
Post by Pino on Aug 31, 2008 21:53:14 GMT 1
Eindelijk is me audio klaar heeft even geduurd maar is nu zover dit zit er nu in: -Punch compo set -Punch ovale speakers 2 setjes -Punch monoblok P300 -Punch gepoorte kist met 2 P2 woofers -Ground Zero 5 kanaals versterker -Ground Zero condensator 1 farad
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 1, 2008 17:09:55 GMT 1
jaja netjes geworden kerel
sorry dat er geen plek meer was op het terein trouwens het was zo druk hadden we echt niet verwacht om 11 uur stond alles al vol dussss
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 1, 2008 18:31:00 GMT 1
Ziet er netjes uit hoor. Grtzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 2, 2008 18:50:00 GMT 1
ziet er netjes uit hoor zal vast ook wel klinken jammer dat je beetje weggestopt was op de meeting maar goed
|
|
|
Post by opeltje16v on Sept 3, 2008 17:59:39 GMT 1
hej pino! was je wel op de meet?? niet gezien joh! maaruu... nette audio zo! zal best lekker klinken met da geweld erin... bij mij is t nu ook klaar... zul je nog wel horen op een volgende meet....
mzl matty
|
|
|
Post by Pino on Sept 13, 2008 16:29:50 GMT 1
Vanmiddag mijn corolla weer opgehaald bij de spuiter klep is nu strak gezet en me achterbumper opnieuw gespoten en bevestigd:
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 13, 2008 16:58:43 GMT 1
jaja netjes hoor ziet er super bruut uit alleen jammer dat die k*t kentekenplaat er altijd op moet he
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 13, 2008 19:20:13 GMT 1
Lekker strak hoor. Ziet er netjes uit. Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Sept 14, 2008 8:15:27 GMT 1
zo zo dat ziet er wel heel erg dik uit zeg. je zou bijna zeggen dat je hier geen corolla meer zag staan!!!!!!!!!!!!
echt dik kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Sept 14, 2008 10:48:58 GMT 1
so... das erg netjes geworden!
mzl matty
|
|
|
Post by Pino on Sept 14, 2008 19:26:35 GMT 1
Heej dankje voor de reacties ben er zelf ook vet blij mee haha en idd die kentekenplaat is egt klote mja moet erop helaas:(tot snel op een meeting vin wel jammer dat de 28ste er nie bij kan zijn
Gr Pino
|
|
royo
driver
|
Post by royo on Sept 21, 2008 14:25:28 GMT 1
Ziet er erg netjes uit pino, zal komend weekend eens langskomen om te kijken Gr roy
|
|
|
Post by Pino on Nov 4, 2008 21:10:17 GMT 1
Met de corolla gaat het wat minder helaas heb afgelope donderdag een aanrijding gehad ik kwam vanuit dongen en reed richting oosterhout en kwam het viaduct over de A27 over en ik ging rechtdoor richting oosterhout en mijn stoplicht stond op groen dus ik rijd door maar tegelijk komt er van links een auto en die rijd het kruispunt op en ik kan hem niet meer ontwijken en klap in zijn zijkant en schuif door tegen de vangrail hij zegt dat hij ook groen had mja dat kan nooit het was gelukkig niet mijn schuld en het voordeel heb ik dat ik op een voorrangsweg zat en van rechts kwam maar me corolla heeft veel schade de schade-expert is vandaag langsgeweest en heeft hem gelukkig niet total loss verklaart maar het scheelde niet veel ik laat hem wel weer maken maar de keuze om hem nu weg te doen en mijn droom een Integra DC5 te gaan halen wordt nu toch wel aantrekkelijk... Hier een paar foto's het lijkt mee te vallen maar zit wel over de 2000 euro schade aan omdat ik met de rechterkant tegen de vangrail ben gegleden en 2 velgen beschadigd zijn en de voorbumper aardig uit model is gedrukt
|
|
|
Post by tombo on Nov 5, 2008 10:34:03 GMT 1
wat een zonde al krijg je nog zoveel geld terug, je gaat er altijd op achteruit met een ongeluk..
|
|