|
Post by Pino on Jul 29, 2011 13:20:39 GMT 1
Hier weer even een update Voor mijn verjaardag van Dennist een nieuw wonder middeltje gekregen voor mijn lak ;D Ga het Zaterdag al even proberen om te kijken hoe het word. Want als dat erop zit is wel iedereen echt genoodzaakt om verplicht met een zonnebril of laskap naar mijn auto te kijken want als hij dan in de zon staat... haha ;D Ook morgen even langs Patrick Klaassen om de planning te maken om mijn dak, spoiler blad en diffuser opnieuw te laten wrappen in een mooi kleurtje
|
|
|
Post by dennist on Jul 29, 2011 17:39:39 GMT 1
Nou nou Pino, Zo geweldig is t ook weer niet hoorrrr Maar je weet ong wat voor resultaat t op mijn Focus gaf Vwb je folie, heb t eens met Patrick over andere kleuren Misschien zit er wel iets anders leuks bij (niet dat zwart niet mooi is, maar wie weet!) Mzzl
|
|
|
Post by Pino on Aug 5, 2011 9:40:15 GMT 1
Ik heb de motorkap gepoetst met het nieuwe poetsmiddel en ik moet zeggen het glimt als een tiet Nu alleen door de regen niet meer zo.. Maar als we weer naar een meeting gaan kan ik heel de auto ermee doen ;D Ook zal volgende week het dak, spoiler blad en diffuser opnieuw gewrapt worden
|
|
|
Post by mikey on Aug 5, 2011 11:29:14 GMT 1
oke en weet je al wat voor kleur? hij heeft ook kleurencarbon mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Aug 5, 2011 17:53:56 GMT 1
Heb heel de middag lopen kijken en twijfelen bij hem maar het word toch weer zwart carbon. Anders word het toch te kermis.
|
|
|
Post by mikey on Aug 6, 2011 7:53:59 GMT 1
Wit carbon zal ook heel erg dik staan op je ride
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 8, 2011 14:56:38 GMT 1
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 8, 2011 15:45:11 GMT 1
Lekker bezig GVD!!!!!!!!!!!!!!
Grtz
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 8, 2011 19:12:26 GMT 1
Geniaal.. die foto van die Flyer!!! Is dat geen idee voor een volgende XXL Meeting... De Flyer online zetten zodat mensen het kunnen printen en fotograferen op de gekste plekken en de foto vervolgens in kunnen zenden.. En dat diegene die de flyer op de meest creatieve, unieke, stoere locatie heeft gefotografeerd op de meeting zelf ook een prijs kan winnen...?? Kan erg leuke foto's opleveren en het warmt de mensen een tijd voor de meeting al een beetje op!!
|
|
|
Post by skitzo on Aug 8, 2011 21:35:56 GMT 1
kan nu alsnog geregeld worden denk
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 9, 2011 16:21:39 GMT 1
ik heb al een flinke voorsprong
|
|
|
Post by Pino on Aug 24, 2011 13:30:14 GMT 1
Weer een update voor de Corolla Het plan was om hem de deur uit te gaan doen en toch wat te gaan importeren maar er zit toch ook een huisje aan te komen over een tijdje dus maar besloten om de Corolla te houden. Als ik hem verkoop krijg ik er maar weinig voor terug en kwa verzekering en wegenbelasting kost hij me ook bijna niks dus ja.. De volgende updates staan nu wel voor de deur - Weer met de motorruimte bezig geweest om alles netjes en schoon te maken Hier heb ik nog wel wat werk aan. - Het dak opnieuwe wrappen. - Achter komt er een schijven conversie op zodat ik van de trommels af ben. Dan komt er meteen een setje HEL rvs remleidingen op. - De achterbank gaat eruit, de bodem word dan netjes vlak gemaakt en bekleed met witte sky. - Tot slot komen er een setje Bride Low Max stoelen in met Takata gordels. Deze komen een deze weken binnen . Dat was het weer even voor nu
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 24, 2011 13:40:33 GMT 1
VETTE UPDATE !!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 24, 2011 19:09:38 GMT 1
Sjieke shit baas!!
|
|