Post by erwin on Nov 9, 2010 22:30:13 GMT 1
Te Koop Fiat Bravo 1.6 16v met airco
Bij deze bied ik te koop aan de Bravo van mijn vriendin.
Dit omdat zij een nieuwe auto heeft gekregen.
Het gaat dus om een Bravo 1.6 16v uit 1997
Met ong. 200.000 km op de teller word nog dagelijks mee gereden (tijdelijk rij ik ermee)
Auto is voorzien van centraal op afstand. Met 2 klapsleutels (moeder sleutel en code aanwezig)
Elektrische ramen
Airco!!! (redelijk zeldzaam op dit bouwjaar)
En stuurbekrachtiging natuurlijk.
Vorig jaar met de apk zijn achter de remleidingen vervangen door koperen (geen roest meer dus)
Voor heeft hij een vers setje blokken, achter compleet nieuwe trommels incl. remcilinders
Afgelopen jaar zijn ook alle filters en vloeistoffen vervangen.
Verder heb ik zelf nog het 1 en ander gedaan om hem netjes te krijgen.
Motor blokje heeft een open lucht filter (WEL ingespoten met olie, wat vele vergeten)
Ligt een nieuwe einddemper onder (sportdemper, wel sportief geen pest herrie) daarbij is 1 demper verwijderd.
Emblemen rondom verwijderd
Handvaten vervangen voor marea handvaten (ivm. Wegrotten bravo handvaten)
Nieuwe bediening voor de elec. Ramen(kwaaltje bravo knopjes breken snel)
Nieuwe type midden console (Bij oude type vallen de lamellen van de kachel roosters er vaak uit, nieuwe type dus niet!)
Verder staat hij op een dik setje 17” aray wielen! (extra set 15” lm bij geleverd, Winter?)
Heb er een mat zwarte motorkap op liggen, gewoon omdat ik het mooi vind! (zou persoonlijk het dak ook doen)
Kap in kleur zit er wel bij, deze is alleen niet helemaal strak (vorige eigenaar heeft x met fietser gestoeid)
Verder heb ik er een set H&R rode verlaging veren bij (voor incl. poten!) geen prut setje dus!
Zal vast nog wel iets vergeten zijn!
Iedere auto heeft zijn minpunten, deze dus ook
Bestuurders deur is voorzien van parkeer deukje
En voor bumper links voorop heeft een scheurtje,
Verder zal er vast nog wel iets te vinden zijn.
Al met al een leuke nette wagen, en voor de liefhebber met klein beetje moeite weer 100%
Of gewoon lekker in rijden
Is gewoon een fijne auto, maar heb nu 3 auto’s op mijn naam en een motor… word net ff te gek
Vraagprijs voor dit alles is 1500, let wel VRAAGPRIJS
Voor vragen erwindegraaf1987@hotmail.com
Greetz,,
Bij deze bied ik te koop aan de Bravo van mijn vriendin.
Dit omdat zij een nieuwe auto heeft gekregen.
Het gaat dus om een Bravo 1.6 16v uit 1997
Met ong. 200.000 km op de teller word nog dagelijks mee gereden (tijdelijk rij ik ermee)
Auto is voorzien van centraal op afstand. Met 2 klapsleutels (moeder sleutel en code aanwezig)
Elektrische ramen
Airco!!! (redelijk zeldzaam op dit bouwjaar)
En stuurbekrachtiging natuurlijk.
Vorig jaar met de apk zijn achter de remleidingen vervangen door koperen (geen roest meer dus)
Voor heeft hij een vers setje blokken, achter compleet nieuwe trommels incl. remcilinders
Afgelopen jaar zijn ook alle filters en vloeistoffen vervangen.
Verder heb ik zelf nog het 1 en ander gedaan om hem netjes te krijgen.
Motor blokje heeft een open lucht filter (WEL ingespoten met olie, wat vele vergeten)
Ligt een nieuwe einddemper onder (sportdemper, wel sportief geen pest herrie) daarbij is 1 demper verwijderd.
Emblemen rondom verwijderd
Handvaten vervangen voor marea handvaten (ivm. Wegrotten bravo handvaten)
Nieuwe bediening voor de elec. Ramen(kwaaltje bravo knopjes breken snel)
Nieuwe type midden console (Bij oude type vallen de lamellen van de kachel roosters er vaak uit, nieuwe type dus niet!)
Verder staat hij op een dik setje 17” aray wielen! (extra set 15” lm bij geleverd, Winter?)
Heb er een mat zwarte motorkap op liggen, gewoon omdat ik het mooi vind! (zou persoonlijk het dak ook doen)
Kap in kleur zit er wel bij, deze is alleen niet helemaal strak (vorige eigenaar heeft x met fietser gestoeid)
Verder heb ik er een set H&R rode verlaging veren bij (voor incl. poten!) geen prut setje dus!
Zal vast nog wel iets vergeten zijn!
Iedere auto heeft zijn minpunten, deze dus ook
Bestuurders deur is voorzien van parkeer deukje
En voor bumper links voorop heeft een scheurtje,
Verder zal er vast nog wel iets te vinden zijn.
Al met al een leuke nette wagen, en voor de liefhebber met klein beetje moeite weer 100%
Of gewoon lekker in rijden
Is gewoon een fijne auto, maar heb nu 3 auto’s op mijn naam en een motor… word net ff te gek
Vraagprijs voor dit alles is 1500, let wel VRAAGPRIJS
Voor vragen erwindegraaf1987@hotmail.com
Greetz,,