|
Post by blue/corradovr6 on Oct 23, 2010 11:47:16 GMT 1
;Dheeey i ben weer trug ( als het mag??) i ben 2 weken trug begonen aan de corrado wilde hem eerst verkopen maar kon het niet. binekant zit er trug in deze week wordt hij gekeurt en ben nu prijzen aan het op vragen om telaten spuiten ik hoop snel naar meeting tekune komen. en weer eens naar jullie auto's tekune kijken. somige die corrado nog voor hun zien er is niet veel verandert op geblindeerde ramen na en zwarte velgen rode remklauwen en audio set ;D spuiten van auto hoop ik ook zo snel mogelijk geregelt teheben 2000euro is nu laagste prijs hoop eigelijk nog iets goedkoper tekune laten spuiten.. ivb geld voor andere velgen. i hoop julie snel tespreken of tezien nu i rijbewijs heb ben ik zo op un meeting ;D ;D i hou julie op de hoogte. laterszz
|
|
|
Post by ronald on Oct 23, 2010 20:06:06 GMT 1
welkom terug zeg ik dan, 2000 eurie voor spuiten vind ik erg meevallen moet ik zeggen. Je zal toch ook moeten kijken wat voor kwaliteit een spuiter levert.
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 23, 2010 20:25:07 GMT 1
Je had van die mooie plannen, ben benieuwd wat je nog meer gaat doen.
Met spuiten is het inderdaad vaak; goeddkoop = duurkoop
Dus ga niet alleen prijzen vergelijken maar ga naar reacties op verschillende forums zoeken. Bijna elke grote forums hebben wel een topic over bedrijven waar ze wel of niet tevreden over zijn.
Succes met je zoektocht en auto.
Gr. Ozzy
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 24, 2010 9:27:36 GMT 1
en post ff een foto van je auto Greetzz D.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 24, 2010 16:23:29 GMT 1
Spuiten hoeft niet perse duur te zijn hoor, als je maar wat mensen ken waarmee je 'm spuitklaar kan maken hoeft het spuiten zelf echt niet zo veel te kostten. Succes ermee igg.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 25, 2010 12:51:32 GMT 1
mooi gesproken melvin
|
|
|
Post by blue/corradovr6 on Oct 25, 2010 17:32:25 GMT 1
ozzy: jah klopt en wilde um verkopen maar me ideen zaten ook nog in me hooft en wil ik tog uitvoeren daarom blijft hij. Melvin: je hebt gelijk en die heb ik ook maar probleem is heb geen goede plek er voor om tezegen nu demonteren en schuuren.. dat is enige wat klote is.. dus ben ik wel na op zoek.. foto's kome nog moet ik nog effen maken! joooww
|
|