|
Post by daffy on Oct 14, 2010 17:26:52 GMT 1
Hey, Ik ben aan het kijken voor andere velgen onder mijn auto maar twijfel heel erg tussen 2 stuks. Is er iemand die mij kan helpen door middel van de velgen onder de auto te shoppen?? Heb het geprobeerd via paint maar dat is geen succes
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 14, 2010 20:19:19 GMT 1
Als jij zorgt voor een goede foto van je auto.. en wat foto's van de velgen die je wil.. (liefst ook wel ff merk en type vermelden..) kan ik vandeweek wel ffies kijken voor je
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 14, 2010 20:24:18 GMT 1
Ennuh.. als je doelt op die VOLK wielen die je ook in je voorsteltopic liet zien... Die doen het op een skyline altijd wel goed volgens mij..!
|
|
|
Post by daffy on Oct 16, 2010 12:58:46 GMT 1
Ennuh.. als je doelt op die VOLK wielen die je ook in je voorsteltopic liet zien... Die doen het op een skyline altijd wel goed volgens mij..! Het zijn Rota's De voorkeur ligt ligt bij de Rota Grid Drift maar ben ook heel erg benieuwd hoe de Tenzo Type M eruit ziet onder een skyline. De kleur word zwart en ze worden 18" Ik zal dit weekend even proberen om een paar goede foto's te maken voor het photoshoppen en zet ze dan wel in dit forum
|
|
|
Post by Pino on Oct 16, 2010 14:48:11 GMT 1
Als je twijfelt tussen die 2 velgen dan is de keuze voor mijn makkelijk, de Rota Grid Drift! De Type M van Tenzo is een sjiek wiel maar ik denk niet dat hij mooi zal staan onder een Skyline. Deze foto's vond ik op internet: Van de Type M onder een Skyline kon ik geen foto's vinden sorry.
|
|
|
Post by daffy on Oct 16, 2010 16:00:24 GMT 1
Die foto's had ik ook al gevonden jah, maar bedankt Helaas heb ik ze nog niet in het zwart gevonden onder een skyline , dus word het toch photoshoppen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar deze velgen maar ben heel benieuwd hoe de Type M eruit zien onder een skyline
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 16, 2010 18:07:44 GMT 1
ooohh.. Ik vond ze een beetje op de VOLK TE37 velgen lijken Als je foto's maakt.. beetje een groot formaat, hoge resolutie... En graag recht van de zijkant.. en een paar van schuin van voor/schuin van achteren.. met de wielen gewoon recht als het even kan.. Ideaal zou zijn...als je probeerd de auto vanuit dezelfde hoek te schieten..als de Rota in deze foto... Dan krijg je het mooiste resultaat En dit is de Type M die je bedoeld van Tenzo..??
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 16, 2010 18:49:07 GMT 1
BTW... voor foto's vanuit die hoek kwam ik al iets op je profiel tegen... Ik hoop dat je hier iets aan hebt... Ik vind het...zoals ik ze nu zie.. een moeilijke keuze! Int echt zit het natuurlijk allemaal wel wat anders, omdat je dan ook de remschijven en klauwen etc. door de velg ziet.. En de proporties kloppen niet helemaal vanwege de verschillen in hoeken van de foto's.. Zou denk ik zelf toch voor de Rota's gaan ook.. Kan niet missen dan!
|
|
|
Post by ricow on Oct 18, 2010 3:54:09 GMT 1
Rota's!!! en dat ze op VOLKS wielen lijken kan goed... Rota maakt voornamelijk replica's van niet te betalen velgen hadden vroeger nogal een reputatie dat ze snel kapot gingen... maar valt tegenwoordig allemaal reuze mee
|
|
|
Post by opeltje16v on Oct 18, 2010 18:00:28 GMT 1
ik vind de tenzo's net iets te europees als je t mij vraagt.... maar een goede zwarte velg staat best netjes onder je wagen... zeker 18 inch, en zeker ook als je straks wat meer donkere accenten aan gaat brengen aan de auto zelf succes kerel mzzl matty
|
|
|
Post by daffy on Oct 18, 2010 20:10:36 GMT 1
afgelopen zondag de skyline weer eens goed gewassen en gelijk wat foto's gemaakt voor het photoshoppen. www.mijnalbum.nl/Album=4PLIGHARze staan allemaal in een album dus kunnen jullie zelf kijken welke het makelijkste is om te bewerken Er staan ook 3 foto's van de velgen bij dus ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben
|
|
|
Post by mikey on Dec 1, 2011 21:39:35 GMT 1
ik zoek iemand die met mijn velgen aan de slag kunnen gaan!! Ik wil graag een fotobewerking hebben van mijn velgen: - Hart velgen lambogeel, rand wit en midden dop wit - Hart velgen lambogeel, rand wit - Hart velgen wit, rand lambogeel - Hart velgen wit, rand lambogeel en midden dop lambogeel Wie kan mij aub helpen??? mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 4, 2011 15:44:03 GMT 1
Hey Mikey.. Ik heb even een paar uurtjes zitten shoppen.. maar wat een &*(##$ werk zeg.. haha Heb altijd moeite met kleuren veranderen, ook van plaatdelen.. maar velgen vind ik helemaal lastig. Omdat zo'n ding gruwelijk veel verschillende schaduwen en reflecties heeft moet het eigenlijk overal met andere kleurtinten worden ingekleurd om een mooi en realistisch beeld te krijgen. Uiteindelijk heb ik iets versimpelds in elkaar gezet. Ze zullen er in het echt absoluut anders uit komen te zien dan deze photoshop.. Maar misschien dat je toch een beetje kan zien wat de kleurstellingen doen. Aan de hand van deze shops zou ik een geel hart, gele dop en een witte rand kiezen.. Mocht er iemand een stuk beter zijn in photoshop en het er op willen wagen om de velgen ook in de gevraagde kleuren te photoshoppen, ga vooral je gang..! Maar zou ik dan a.u.b een keertje wat tips kunnen krijgen voor het veranderen van kleuren, want ik zit er telkens opnieuw mee te vechten.. (A)
|
|
|
Post by mikey on Dec 5, 2011 22:47:55 GMT 1
thanks voor je moeite man, ik ga eens goed nadenken over de opties, maar denk dat jij gelijk gaat krijgen om een geelhart met gele dop en witte rand te doen
mzzl mikey
|
|