|
Post by daffy on Sept 24, 2010 19:30:23 GMT 1
Heuy mensu, Zoals sommige al weten haal ik mijn Meguiars spullen bij SF-shop in Den Haag. Ik heb hier al meerdere spullen gekocht en krijg altijd een mooie korting ;D Omdat bijna heel de club wel met Meguiars poets leek het me een goed idee om een soort 'bestel topic' te maken zodat we hier en daar een bestelling kunnen doen met een mooie korting Ik heb ook even toestemming gevraagd bij SF-shop en hij vond het goed. Dit stond in het mailtje dat ik kreeg: Heb je mischien nog wat sample's nodig van Meguiars of Smartwax of iets? Om de clubleden in aanraking hiermee te laten komen? Kan de volgende poetsmerken verkopen: Meguiars:consumentenlijn, proffesionele lijn, marine lijn, detailer lijn Smartwax:consumentenlijn, proffesionele lijn, detailer lijn Poorboy's:consumentenlijn, proffesionele lijn Chemicalgyu's:consumentenlijn, proffesionele lijn Dodo juice:consumentenlijn
Bij Meguiars zal de hoogste korting liggen en daarna Smartwax en dan de overige. De kortingen zijn een beetje afhankelijk van hoeveel er besteld zal worden. Als je een indicatie heb van hoeveel je/jullie zouden willen bestellen zal ik de korting percentage vertellen en kunnne jullie de defenitievebestelling door geven.www.sf-shop.nl/ Dat is vrij duidelijk vind ik Voor degene die nog een boekje van Meguiars wil hebben moet maar even een PM sturen met z'n adres want ik heb er nog 5 liggen. En ze zijn GRATIS Als je iets wil bestellen plaats dan de volledige naam van het product zodat het een beetje duidelijk blijft
|
|
|
Post by daffy on Sept 24, 2010 19:35:39 GMT 1
eerste bestelling rond 8 of 15 oktober doen??
Dave: Meguiars NXT All Metal Polish pot 142gr Meguiars NXT Wash & Wax Kit pakket
|
|
|
Post by opeltje16v on Sept 25, 2010 0:34:29 GMT 1
goed bezig daffy! ik zal eens even gaan bekijken wat ik nog nodig heb en wat ik moet aanvullen.... mzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 25, 2010 1:20:53 GMT 1
Kzal ook eens kijken..... Maar een paar SAMPLE'S zijn nooit weg natuurlijk
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 25, 2010 12:51:39 GMT 1
Zorg eerst maar voor wat samples. Is wel makkelijk voordat we het volledige product kopen.
Dave: Meguiars NXT All Metal Polish pot 142gr Meguiars NXT Wash & Wax Kit pakket
Ozzy: grote fles shampoo gold wash Pads om wax in wrijven
Ps: die Dave is lekker bezig
|
|
|
Post by opeltje16v on Sept 25, 2010 23:36:40 GMT 1
matty: Meguiars EvenCoat Microfiber Applicator Pad 2stuks (ik denk dat jij deze ook bedoelt ozzy!) Meguiars NXT Speed Detailer spuitfles 710ml
mzzl matty
|
|
|
Post by daffy on Sept 28, 2010 16:25:56 GMT 1
Dave: Meguiars NXT All Metal Polish pot 142gr Meguiars NXT Wash & Wax Kit pakket Meguiars EvenCoat Microfiber Applicator Pad 1paar Meguiars NXT Glass Cleaner spuitfles 710ml Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel 1stuk Ozzy: grote fles shampoo gold wash Pads om wax in wrijven matty: Meguiars EvenCoat Microfiber Applicator Pad 2stuks (ik denk dat jij deze ook bedoelt ozzy!) Meguiars NXT Speed Detailer spuitfles 710ml Is er verder niemand die nog iets nodig heeft om de voorraad aan te vullen?? Want die bestelling kan groter hé
|
|
|
Post by daffy on Oct 16, 2010 13:03:12 GMT 1
Dave: Meguiars NXT All Metal Polish pot 142gr Meguiars NXT Wash & Wax Kit pakket Meguiars EvenCoat Microfiber Applicator Pad 1paar Meguiars NXT Glass Cleaner spuitfles 710ml Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel 1stuk
matty: Meguiars EvenCoat Microfiber Applicator Pad 2stuks (ik denk dat jij deze ook bedoelt ozzy!) Meguiars NXT Speed Detailer spuitfles 710ml
Wil de lijst volgende week (rond 22-23 oktober) bestellen dus als iemand nog iets moet hebben kan dat nog voor die tijd en andere wachten op de volgende ronden
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 16, 2010 18:34:11 GMT 1
Dave: Meguiars NXT All Metal Polish pot 142gr Meguiars NXT Wash & Wax Kit pakket Meguiars EvenCoat Microfiber Applicator Pad 1paar Meguiars NXT Glass Cleaner spuitfles 710ml Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel 1stuk
Dennizz: Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner fles 1.89L Ultimate Microfiber Wash Mitt 1stuk
Wil de lijst volgende week (rond 22-23 oktober) bestellen dus als iemand nog iets moet hebben kan dat nog voor die tijd en andere wachten op de volgende ronden
|
|
|
Post by daffy on Nov 1, 2010 19:07:16 GMT 1
Hey Jongens, Heb contact gehad van SF-shop over de korting en het is 30% geworden. Had ook gelijk gevragen of het mogenlijk is dat we de spullen zelf komen halen en dat is geen probleem (datum nog niet bekend) Verdere informatie volgt binnenkort weer
|
|
|
Post by daffy on Jan 22, 2011 22:54:54 GMT 1
Hey jongens, Het duurde even maar de spullen liggen hier. Omdat ik weinig tijd en Clint ook niet veel had ik gevragen om de spullen voor Ozzy Matty en Dennizz op te sturen en dat was gebeurd. Na een week nog geen pakketje en toen bleek dat TNT hem ergens op een distrubutie centrum had liggen. Dus vandaag ben ik de spullen zelf gaan halen maar heb nu 2 x de Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner fles 1.89L te kort (deze zitten nog in het pakketje bij TNT) Dus is er iemand die zegt van ik hoef hem niet te hebben? Als jullie de fles toch willen hebben meld ik dit even en worden de 2 flessen nog opgestuurd dus laat maar horen. Ook zitten er weer een paar extra spullentjes bij maar dat komt de volgende keer wel als ik jullie zie
|
|