|
Post by opeltje16v on Aug 15, 2010 23:36:21 GMT 1
nog geen foto's, maar wel een bijdrage van hart van nederland. Ik had het zelf nog niet gezien, maar ik kreeg een berichtje dat ik in beeld was geweest, dus heb het maar even opgezocht. www.hartvannederland.nl/nederland/zeeland/2010/autos-bewonderen-in-kapelle/Bij 1,11 minuut zie je wessel en matty ff in beeld... helaas geen wagens van UC, bovendien vind ik dat er maar weinig wagens in beeld zijn geweest.... mzzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 16, 2010 12:34:33 GMT 1
mooi verhaal van die JP !!! de meeste hebben maar een klein motortje..... hehe
|
|
|
Post by mikey on Aug 17, 2010 20:02:06 GMT 1
nou nou wel een beetje onzin zeg, want er staan dikke sub's en dikke amerikanen enzo en ik heb een klein blok maar wel met veel pk's ( ipv wat hij standaard leverd) Hierbij ook meteen ff een aantal pics van deze meeting: Voor de rest heb ik me eens uitgeleefd om een leuk filmpje ervan te maken en dit is het resultaat:
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 17, 2010 20:31:07 GMT 1
foto's!!!! istie schoon genoeg?? Paulus maakt vrienden...... ;D peug van paul Saxo van mikey! prijs voor best of show! donders... die ken ik! de sub met eigen car-babe! mooiste carolla is natuurlijk van Pinooow!!!! Check vooral zijn nieuwe rimm's.... nieuwste clublid, Eric!! met zijn 206je... vervelende muggen... nog ff poetse adje!! Customized by Diamo.... Goed voor 134 db, dus goed voor de 1e prijs bij de audio drag! gefeliciteerd GVD!!! Diamo under the hood..... close-upje.... Altea met een beetje meer, natuurlijk van onze Ronald! Prijzenpakkert! best of wheels! welverdiend dacht ik zo... Saxo op de verzamelplaats ;D UC op een rij zeer sterke pony.... onder handen genomen door de firma Roush.... ;D roadrunner..... wat een bak! That's more like it! custom kevertje... nice.... dat waren ze! hope you like it! mzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 17, 2010 21:36:47 GMT 1
Mooie foto's gozerrrrrr
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 17, 2010 21:40:36 GMT 1
thanks.... ze zijn erg goed gelukt! op men hyves staan ze ook, daar kun je wat grotere exemplaren vandaan halen. mzl
|
|
|
Post by mikey on Aug 17, 2010 22:20:46 GMT 1
boven de post van matty staat mij bijdrage. ik heb er een aantal pics opgezet, maar omdat imagesheck een beetje raar deed heb ik heel de avond op een filmpje gezeten en ik vind hem leuk gelukt. Ook te checken op youtube en mijn hyves
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 17, 2010 22:28:22 GMT 1
Mooi werk mikey!! vet filmpie is het geworden. mooie foto's ook....
mzl matty
|
|
|
Post by mikey on Aug 17, 2010 22:33:55 GMT 1
ik zal binnenkort wel ff meer pics plaatsen, maar eerst ff kijken waarom die imagesheck het niet goed doet bij mij
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Aug 18, 2010 18:28:59 GMT 1
Filmpje er erg goed gelukt Mikey De foto's met commentaar van Matty zijn ook erg leuk;D Alleen het stukje op SbS6 vond ik wat minder.. en beetje een pannekoek met de meeste auto's hebben maar een heel klein motortje.. Tegenwoordig is motorische tuning flink in opkomst en word uitelrijk juist wat minder.. Maar het was een erg geslaagde dag! Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ronald on Aug 19, 2010 12:29:31 GMT 1
Mooi filmpje, Roxy staat er ook mooi op en mooie foto's
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 20, 2010 9:18:29 GMT 1
@ Mikey... Dat heb je leuk gedaan die foto's in het filmpje
|
|