Nou, dik anderhalf jaar na aanschaf zal ik hier ook maar een wat updates gaan plaatsen
De auto heb ik dus ondertussen al weer dik anderhalf jaar, en hij bevalt me nog iedere dag super! Ondertussen alweer bijna 20K gereden met de auto, wat ik eigenlijk al te veel vind, en om die reden afgelopen zomer er een 3e auto bij gekocht, een mooie witte renault Kangoo uit 2006 (daarnaast hebben we ook een nog Focus mk2 3drs uit 2006)
Ook is de auto ondertussen toch wel her en der aangepakt, zowel motorisch al optisch.
Hier een lijstje met wat er zoal mee is gedaan:
- Defa klasse III alarm
- Professioneel de ramen laten tinten bij klaassen windowfilm (as always) achter B-styl 35% voor de B stijl 60% (meen ik)
- auto verlaagd met een EIbach Pro set 25/20 mm
- auto voorzien van spacers, eerst 30 voor 40 achter, nu 40 voor en 60 achter met Eibach Pro spacers
- Auto voorzien van hoogglans zwarte Focus RS velgen
- Motorkaplijst hoogglans zwart laten spuiten
- spiegelkappen hoogglans zwart laten spuiten
- kunstof bumperdelen matzwart gespoten
- auto voorzien van engels mistachterlicht
- alle Ford logo's voorzien van zwart/chrome DMB logo's
- alle ST logo's verzien van zwarte inlay stickers van DMB
- Stickers op de wielen vervangen door zwart/oranje Ford en ST logo's
- zwarte frontsplitter gemonteerd
- Remklauwen hoogglans zwart geverft
- voorste remklauwen voorzien van oranje chromen ST logo
- kofferbak gecleaned van teksten
- automatten vervangen door zwarte met een oranje bies
- pookhoes, handremhoes en armssteun voorzien van zwart leder met oranje sticksels
- Speakers vervanen door Rainbow speakers (SAX compo voorin, KX installer achterin)
- Dreamscience DSCI CAIS gemonteerd
- Dreamscience software geinstaleerd (momenteel draait ie op DSCI)
En ik zal vast en zeker nog wel wat dingen vergeten!
Wat dingen die ik de komende tijd iig nog van plan ben:
- De lampen opnieuw te voorzien van lampen folie, zou al gebeurd moeten zijn, maar is nog niet binnen..
- FMIC aanschaffen
- andere uitlaatlijn plaatsen (wss Miltek of Mongoose)
- Remmerij upgraden. (EBC Schijven en blokken, of OEM schijven, Ferrodo blokken)
- motorsteun plaatsen
- andere achterdiffusor plaatsen
- OEM xenon koplampen plaatsen
- OEM Led achterlichten plaatsen
- Alle lampen vervangen door Xenon en LED muv knipperlichten en dashboard verlichting)
- heel misschien een klein woofertje plaatsen (maar daar twijfel ik heel erg over)
Verder zullen er toch nog wel genoeg kleine dingen komen om de auto imo netter te maken
HIer enkele foto's voor bij de tekst
Er zullen er voortzo nog meer komen!
Groeten Dennis